Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee. Hoeft niks te zeggen over hoe je reageerde op AASheb je met goede genen (daarmee bedoel ik een goede natty fysiek) altijd garantie om goed te reageren op anabolen of kennen jullie voorbeelden waar dit niet het geval was?
Vergelijk een Marcus Ruhl eens met Phil HeathHet heeft helemaal nix met aanleg te maken. Hoogstens met goed reageren op drugs en dat is epigenetics.
De jongere (2009/2010) Phil vind ik de beste bodybuilder tot dusverre. Maar de schouders van Markus zijn veel breder.
Hoe kan je dan zeggen dat het alleen draait om goed reageren op drugs?De jongere (2009/2010) Phil vind ik de beste bodybuilder tot dusverre. Maar de schouders van Markus zijn veel breder.
Beter dan Ronnie?De jongere (2009/2010) Phil vind ik de beste bodybuilder tot dusverre.
Phil Heath is wel een goed voorbeeld van iemand die alle factoren op orde heeft behalve zijn frame. Je ziet het vooral in zijn front lat spread. En het wordt helemaal duidelijk als je hem naast iemand zet met een hele wijde frame.
Ik wist dat je een strikvraag stelde. Maar jij hebt het nu over nuances op topniveau.Hoe kan je dan zeggen dat het alleen draait om goed reageren op drugs?
Ronnie is natuurlijk een geval apart. Ik zag liever Kevin Levrone of Flex Wheeler, maar dat Coleman van ze won was terecht. Phil was completer dan Kevin en Flex en zelfs dan Ron. In 2009/10 was hij in mijn ogen ook fraaier gebouwd dan de moderne classic physiques EN Arnold en Frank Zane, voor mij dus de ideale bodybuilder. In zijn latere jaren, toen hij nog steeds won, was hij die esthetische kwaliteit helemaal kwijt. Net als Jay. En Ronnie. En Dorian.
Vind ik niet, ik vond dat alleen een makkelijker voorbeeld. Ruhl is nogal vierkantIk wist dat je een strikvraag stelde. Maar jij hebt het nu over nuances op topniveau.
Of je nou 1m50 of 2m50 bent, als de proporties hetzelfde zijn maakt dat niets uit. Maar zowel kleine als grote mensen hebben juist andere proporties dan iemand die gemiddeld is.Vind ik niet, ik vond dat alleen een makkelijker voorbeeld. Ruhl is nogal vierkant
Als je 2m10 bent is het een stuk lastiger om er massief uit te zien, dan wanneer je een man van 1m68 bent.
Verhoudingsgewijs lange benen zorgt ook sneller voor spillepootjes. Hoge of lage aanhechting van je lats, brede taille, geeft al een compleet ander fysiek.
Deels kan je daar natuurlijk omheen werken. Denk aan iemand die lang is: als daar eenmaal massa op komt, ziet het er ook beestachtiger uit.
Dat kwam zeker omdat die reus betere gear had?Of je nou 1m50 of 2m50 bent, als de proporties hetzelfde zijn maakt dat niets uit. Maar zowel kleine als grote mensen hebben juist andere proporties dan iemand die gemiddeld is.
Zelf kwam ik in Centraal Afrika wel eens een reus tegen, maar toen ik voor hem stond bleek ik iets langer te zijn. De gemiddelde man is daar nog geen 1m70 en deze was heel dun met lange ledematen. Idem in de Maasai Maara, daar heeft iedereen zo'n postuur en kwam ik maar 1 man tegen die langer was dan ik.

Hij was eerder 1m85 en die Masai 1m90.
Maar het is voor de 2m50 persoon een heel stuk lastiger om diezelfde proporties te halen.Of je nou 1m50 of 2m50 bent, als de proporties hetzelfde zijn maakt dat niets uit. Maar zowel kleine als grote mensen hebben juist andere proporties dan iemand die gemiddeld is.
Zelf kwam ik in Centraal Afrika wel eens een reus tegen, maar toen ik voor hem stond bleek ik iets langer te zijn. De gemiddelde man is daar nog geen 1m70 en deze was heel dun met lange ledematen. Idem in de Maasai Maara, daar heeft iedereen zo'n postuur en kwam ik maar 1 man tegen die langer was dan ik.
Niet als de gemiddelde lengte 2m50 is.Maar het is voor de 2m50 persoon een heel stuk lastiger om diezelfde proporties te halen.
Volgens mij snap je totaal niet wat @Gremlin probeert te zeggen.
Nee jij snapt het 'probleem' niet.Volgens mij snap je totaal niet wat @Gremlin probeert te zeggen.
Als iemand van 1m50 10kg spiermassa aankomt, ziet dat er gelijk een stuk indrukwekkender uit dan iemand van 2m die 10kg spiermassa aankomt. Op iemand van 2m is de oppervlakte veel groter om die 10kg te verdelen.
We hebben het niet over wat er in jouw jeugd een normaal postuur was.Een paar eeuwen geleden had een man van 1m70 een normaal postuur, nu iemand van 1m80. Relatief lange of korte mensen hebben vaak een afwijkend postuur. Er is in Nederland wel een trend naar een ander type postuur, met relatief lange ledematen.