Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het probleem voor sommigen is proportionaliteit gerelateerd aan een groter wordende gemiddelde waarde. Jij gelooft in een algemene, als waar bekende onwaarheid.We hebben het niet over wat er in jouw jeugd een normaal postuur was.
For f**k sake.... I'm out![]()
Als ze dezelfde lichaamsverhoudingen hebben is 10kg voor de kleinere persoon moeilijker te gainen dan voor de langere. Je draait het argument om.Volgens mij snap je totaal niet wat @Gremlin probeert te zeggen.
Als iemand van 1m50 10kg spiermassa aankomt, ziet dat er gelijk een stuk indrukwekkender uit dan iemand van 2m die 10kg spiermassa aankomt. Op iemand van 2m is de oppervlakte veel groter om die 10kg te verdelen.
Wie heeft het over "moeilijker te gainen"?Als ze dezelfde lichaamsverhoudingen hebben is 10kg voor de kleinere persoon moeilijker te gainen dan voor de langere. Je draait het argument om.
Volgens mij snap je totaal niet wat @Gremlin probeert te zeggen.
Als iemand van 1m50 10kg spiermassa aankomt, ziet dat er gelijk een stuk indrukwekkender uit dan iemand van 2m die 10kg spiermassa aankomt. Op iemand van 2m is de oppervlakte veel groter om die 10kg te verdelen.
Ik had het zelf over 'moeilijker te gainen'. In absolute zin, als de metabole snelheid hetzelfde is.Wie heeft het over "moeilijker te gainen"?
Lees nou eens goed wat ik postte. Ga niet beweren dat ik dingen omdraai terwijl je zelf mijn post niet goed leest. Er staat nergens "moeilijker te gainen".
2011 was zijn beste versie imo:De jongere (2009/2010) Phil vind ik de beste bodybuilder tot dusverre. Maar de schouders van Markus zijn veel breder.
Nee, jij draait het om. Om dezelfde verhoudingen te houden moet massa met de 3e macht van de lengte toenemen.Als ze dezelfde lichaamsverhoudingen hebben is 10kg voor de kleinere persoon moeilijker te gainen dan voor de langere. Je draait het argument om.
2011 was zijn beste versie imo:
Daar was vanaf het moment dat hij de trap af kwam lights out. Maar prime Ronnie zou hij niet beaten imo.
Juist, en juist daardoor gaint een groot persoon makkelijker 10kg dan een klein persoon met dezelfde proporties. Een fout uitgangspunt was dat 10kg gains voor beiden een vast gegeven is. Als je olifantendrollen ziet (een maat voor metabolisme), kan je zeer nauwkeurig de massa van het beest zelf schatten.Om dezelfde verhoudingen te houden moet massa met de 3e macht van de lengte toenemen.
Dit is ook altijd mijn excuus waarom ik nog steeds ecto benVolgens mij snap je totaal niet wat @Gremlin probeert te zeggen.

Hier gaat het inderdaad om! Al zou ik zeggen het volume van iemand van 2m is veel groter om die 10 kg over te verdelen. Maar detailAls iemand van 1m50 10kg spiermassa aankomt, ziet dat er gelijk een stuk indrukwekkender uit dan iemand van 2m die 10kg spiermassa aankomt. Op iemand van 2m is de oppervlakte veel groter om die 10kg te verdelen.

Aan de andere kant, iemand van 1m50 ziet er imho nooit echt indrukwekkend uit, hooguit als een turbodwerg maar dat is weer een ander verhaalVolgens mij snap je totaal niet wat @Gremlin probeert te zeggen.

WHEN WILL THEY LEARNAan de andere kant, iemand van 1m50 ziet er imho nooit echt indrukwekkend uit, hooguit als een turbodwerg maar dat is weer een ander verhaal![]()
Fixed.Aan de andere kant, iemand van 1m50 ziet er imho nooit echt indrukwekkend uit, hooguit als een Cameltoe maar dat is weer een ander verhaal![]()
Dit is wel heel laag aan de grond hoor.
Het Michelin-effect.Ben het overigens wel eens dat 10kg spiermassa meer doet voor een kleiner persoon dan voor iemand met een lang fysiek.
Een groot frame heeft nu eenmaal meer massa nodig om groot/breed te ogen.