MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Ik roei jou eruit kerel, gegarandeerd, volgens mij ben jij al uitgeput na een beetje squatten. Ik zie teveel van dit soort pussies rondlopen in de gym, denken dat ze wat doen qua inspanning. Als je me niet gelooft kom vanavond dan naar het parkje, je houdt het niet eens 5 min vol.

Ik roei jou eruit kerel, gegarandeerd, volgens mij ben jij al uitgeput na een beetje squatten. Ik zie teveel van dit soort pussies rondlopen in de gym, denken dat ze wat doen qua inspanning. Als je me niet gelooft kom vanavond dan naar het parkje, je houdt het niet eens 5 min vol.

:eek2::eek!::angstig:enge boy

Het enige wat jij uitroeit zijn de kontjes op de gay parade.

Weet je zeker dat je gaat roeien met hem in het parkje? 🤣

20220202_124936.jpg

Doe je studie niet te kort hoor :P
Wil je later ook iets in begeleiding van atleten gaan doen of zo?
Ik begeleid momenteel al een aantal cliënten. Ben begonnen met wekelijks informatieve content te posten. Wil hier ook full time job van maken omdat m’n passie daar echt ligt. Atleten halen ook enorm goed resultaten. Momenteel ben ik met een groepje uitgeloot om mee te lopen met het jumbo wielrenner team, en kijken wat hun met de voeding doen.

Terug
Naar boven