AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

November begonnen. Ongeveer 12 weken bezig nu. Van 81.5 naar 92.9. Een van de beste natty bulks tot nu toe
Wow bijna een kilo per week. Normaliter pak je dan toch ook een hoop vet mee. Iedereen zegt altijd 250 gram en 500 bij beginners per week ???
Kilo per week gaat het vier keer zo snel, doe mij dat ook maar :p

Momenteel ben ik met een groepje uitgeloot om mee te lopen met het jumbo wielrenner team, en kijken wat hun met de voeding doen.
Gaaf! Jumbo Visma is daar wel heel serieus mee bezig. Heb 1 of 2 jaar geleden daarover eens een reportage op tv gezien. Team neemt eigen koks mee naar de grote rondes, bereiden alles zelf en elke renner had een gepersonaliseerd voedingsschema wat ook gebaseerd was op het gemeten energieverbruik tijdens de etappes (ze rijden tegenwoordig bijna allemaal met vermogensmeters, dus dat valt redelijk nauwkeurig te meten). Voeding werd ook tot op de gram afgewogen, zoals ekte bodybuilders dat doen...

Gaaf! Jumbo Visma is daar wel heel serieus mee bezig. Heb 1 of 2 jaar geleden daarover eens een reportage op tv gezien. Team neemt eigen koks mee naar de grote rondes, bereiden alles zelf en elke renner had een gepersonaliseerd voedingsschema wat ook gebaseerd was op het gemeten energieverbruik tijdens de etappes (ze rijden tegenwoordig bijna allemaal met vermogensmeters, dus dat valt redelijk nauwkeurig te meten). Voeding werd ook tot op de gram afgewogen, zoals ekte bodybuilders dat doen...
Jep, hele uitdaging. Leer hier wel weer veel van. We zijn in totaal met 4 en 1 ervan mag uiteindelijk mee met de Tour. Dus we gaan ons best doen.

Ik begeleid momenteel al een aantal cliënten. Ben begonnen met wekelijks informatieve content te posten. Wil hier ook full time job van maken omdat m’n passie daar echt ligt. Atleten halen ook enorm goed resultaten. Momenteel ben ik met een groepje uitgeloot om mee te lopen met het jumbo wielrenner team, en kijken wat hun met de voeding doen.
Mooi man! Zo'n tour is helemaal bizar hè als je hoort wat die aan calorieen moeten binnenkrijgen en dan nog kilo's massa verliezen :haar:

Wow bijna een kilo per week. Normaliter pak je dan toch ook een hoop vet mee. Iedereen zegt altijd 250 gram en 500 bij beginners per week ???
Kilo per week gaat het vier keer zo snel, doe mij dat ook maar :p
Ja precies, volgens mij heeft hij gewoon cheatcodes ofzo.

Is toch geen merkwaardige fysiek voor een natty? Niets buiten proportioneel, geen vreemde dikke aders, 3D looks. Gewoon een degelijk fysiek waar werk in gestoken is.

Is toch geen merkwaardige fysiek voor een natty? Niets buiten proportioneel, geen vreemde dikke aders, 3D looks. Gewoon een degelijk fysiek waar werk in gestoken is.
Klopt, hij doet het zoals het hoort. Wel knap van z'n bulk resultaat.

Met wandelen krijg je de hartslag niet hoog genoeg, moet toch echt 15/30min een uitdagende cardio vorm zijn.
Ga maar 30 mins op stevig tempo heuveltjes doen. Of wat ik graag doe in de lente/zomer, 5 tot 10 km zandduinen aan de kust. Prima cardio voor wie niet wil/kan hardlopen. Ook flink wat kcal verbranden na 1 tot 2 uur duintjes op en af hiken.

Ga maar 30 mins op stevig tempo heuveltjes doen. Of wat ik graag doe in de lente/zomer, 5 tot 10 km zandduinen aan de kust. Prima cardio voor wie niet wil/kan hardlopen. Ook flink wat kcal verbranden na 1 tot 2 uur duintjes op en af hiken.
Dit is mijn cardio momenteel 😗
84E21BE0-215F-4C5A-9AC0-75791D84C083.png

Terug
Naar boven