XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

81 cm net xtje gemeten, thv de navel . Zegt me niet zoveel of dat oke is of niet. Kijk echt naar de spiegel en de weegschaal. Heb mezelf verder niet opgemeten. Ook een 3 punts meting nog niet gedaan. Vandaar dat ik geen % kan zeggen.
Dat is niet slecht. Er staat nu 35% :roflol:

Als je niet veel hebt kan er zoiezo niet veel overblijven 🤣.

87 kg afgelopen week gemiddeld, gister 86,8.

Wil nu wel echt een strakke basis wegzetten om op te bouwen, heb al veel tijd vergooit met jaar+ bulk(aka vreten op gevoel) en deze lange cut.
Wil straks goed kunnen bouwen zonder na 6 weken weer te moeten cutten omdat het % snel oploopt
Time to get serious
Je kan ook cardio blijven doen om je verbranding hoog te houden

Je kan ook cardio blijven doen om je verbranding hoog te houden
Ja doe ik ook. Weighted backpack 20 kilo en dan km of 5 met de hond snelwandelen. Maar nu ff op laag pitje want krijgt effect op mn beentraningen. Loop zoiezo elke dag minimaal uur met de hond , en 75% vol tempo kwa wandelen. Voorlopig genoeg voor mij.

Ja doe ik ook. Weighted backpack 20 kilo en dan km of 5 met de hond snelwandelen. Maar nu ff op laag pitje want krijgt effect op mn beentraningen. Loop zoiezo elke dag minimaal uur met de hond , en 75% vol tempo kwa wandelen. Voorlopig genoeg voor mij.
15 min hardlopen doet wonderen.

74A1D2BF-FEE7-4D66-B22F-A7D05E69A0F2.jpeg

Legdaytje

Hardlopen is waardeloos voor een bodybuilder alleen voor cutten is het handig als je gaat hardlopen als je aan het bulken bent ben je echt een sjap
Denk aan je hart en bloedvaten. Als je juist bulkt moeten die harder werken en is het toch verstandig om cardio te doen in welke vorm dan ook. Indien je gear gebruikt is dit eigenlijk wel een “must”.

Denk aan je hart en bloedvaten. Als je juist bulkt moeten die harder werken en is het toch verstandig om cardio te doen in welke vorm dan ook. Indien je gear gebruikt is dit eigenlijk wel een “must”.
Maarja dan kies je natuurlijk beter voor een cardio vorm die je spieren en gewrichten ontziet en zo niet je herstel in de weg zit. De crosstrainer bijvoorbeeld.

Maarja dan kies je natuurlijk beter voor een cardio vorm die je spieren en gewrichten ontziet en zo niet je herstel in de weg zit. De crosstrainer bijvoorbeeld.
Zijn misschien de puntjes op de i, welke vorm je doet is net waar je plezier aan hebt (indien dit kan met cardio). Zou alleen persoonlijk NA leg day niet hardlopen, maar idd de fiets of stairmaster etc etc

• Like
Waarderingen: 6am
Ik heb een infarct gehad toen ik alleen maar zwaar trainde, sliep, at en werkte.

Cardio, oké. Maar hardlopen? Vind het wel heftig hoor, als je benen in no time helemaal vollopen. Andere vormen van cardio zijn dan toch wat makkelijker om daar doorheen te gaan

Terug
Naar boven