Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

20220210_232302.jpg

-

Laatst bewerkt:
Weetje wat kansarm is. Mensen die andere mensen op hun zwakke punten proberen te pakken.
En dan is iemand zo ver dat ie uit de pan flipt, en dan is diegene de boosdoener.
En dan doen ze alsof ze van niks weten, en ontwijken ze elke vorm van uitnodiging oid.

Beetje omgekeerde wereld.
Doe altijd mn best om een leuke inhoudelijke reactie te geven, maar druppel is de druppel en dan ken ik ze wel opvreten, maar dan gaan ze zielige smoesjes verzinnen , junkie, dit en dat.( wat overigens 10 jaar geleden is maargoed)

Nou dan onderschatten ze me flink, ik maak mn woorden waar hoor, in tegenstelling tot die andere, ik had er gewoon gestaan gister , maargoed de ballen reiken niet verder als het toetstenbord heb ik al begrepen👌

Op foto niet slecht nee, maar voor hoe lean ik daar was hadden blokken veeeel harder gemogen denk ik. Was hier denk ik niet veel verder dan 4 weeks out als ik had doorgetrokken i..cm androgenen en dergelijk.

Op foto niet slecht nee, maar voor hoe lean ik daar was hadden blokken veeeel harder gemogen denk ik. Was hier denk ik niet veel verder dan 4 weeks out als ik had doorgetrokken i..cm androgenen en dergelijk.
Ja dank weer voor de bevestiging om gewoon abs trainen. Al dat gelul dat je die bij de compounds genoeg meepakt, geloof er niks van :o

Ja dank weer voor de bevestiging om gewoon abs trainen. Al dat gelul dat je die bij de compounds genoeg meepakt, geloof er niks van :o
Of je moet genetically blessed zijn dan kom je er misschien mee weg. Je abs gaan echt niet dikke blokken worden zonder ze direct (crunch werk bijvoorbeeld) te doen. Indirect is veelal stabilisatie.

Dat is inderdaad zeker nodig, sinds ik mijn abs fatsoenlijk train zijn ze al aanzienlijk verbeterd.

Niveau gaat de goed kant op hier!

Hoe gaat het nu, met het weer oppakken?

Terug
Naar boven