MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Gaat alles nog goed tussen jou en je vrouwtje? Of is ze ineens 50 kilo aangekomen?
Ken je haar! Ze is idd bijna 15 kg aangekomen, maar dat heet een zwangerschap. Wellicht dat jij deze fase ook ooit meemaakt als je geluk hebt.

Ah, ja precies. Dat verklaart ook waarom je zo vaak dus actief en wanhopig bent. Dacht al dat er iets miste in jouw leven.

Is het zwanger maken van een vrouw tegenwoordig een prestatie om trots over te zijn? Heel goed van jou hoor. Petje af.
Word je niet moe van al dat bashen, iemand post een foto waarop duidelijk te zien is dat iemand er hard voor gewerkt heeft dan mag je toch wel een compliment geven, meer dan normaal vind ik dan.

En het zwanger maken van een vrouw is misschien voor jou geen prestatie, maar voor vele andere wel. Gevoelig onderwerp voor veel vrouwen (en mannen) die jaren proberen zonder succes.

Be happy, enjoy life, geniet van je weekend! 🌈

Maar weer een foto dan om on topic te blijven.
92,8 kg nuchter deze ochtend

Bijlagen

• 20220212084911_IMG_4517.JPG
    20220212084911_IMG_4517.JPG
    113,5 KB · Weergaven: 197
Word je niet moe van al dat bashen, iemand post een foto waarop duidelijk te zien is dat iemand er hard voor gewerkt heeft dan mag je toch wel een compliment geven, meer dan normaal vind ik dan.

En het zwanger maken van een vrouw is misschien voor jou geen prestatie, maar voor vele andere wel. Gevoelig onderwerp voor veel vrouwen (en mannen) die jaren proberen zonder succes.

Be happy, enjoy life, geniet van je weekend! 🌈
Misschien jaloers dat hij alleen one night stands heeft?

Wat een sukkels toch hier 🤣. Wel vermakelijk zo nu en dan eens.

En daarbij ben je ook vader, je hebt een voorbeeld functie. Heeft toch geen nut om met een online troll af te spreken en hem op zen bek te slaan en vervolgens de bak in draaien voor een paar dagen en je moeten verantwoorden voor de rechter? Het kan ook andersom zijn he, dat he zelf in het ziekenhuis eindigt. En waarvoor? Om te laten zien dat je niet met je laat fucken?
Dit idd. Ik snap niet dat je je zo kunt opwinden over een paar trollopmerkingen op een forum, dat je bereid bent om ervoor de bak in te draaien... als vader nota bene.

Dit idd. Ik snap niet dat je je zo kunt opwinden over een paar trollopmerkingen op een forum, dat je bereid bent om ervoor de bak in te draaien... als vader nota bene.
Tja! dat EGO doet wat met je, als je je niet kan beheersen, ben je zwak, dan wordt het een machtstrijd, wie heeft daar nou wat aan?

Tja! dat EGO doet wat met je, als je je niet kan beheersen, ben je zwak, dan wordt het een machtstrijd, wie heeft daar nou wat aan?
Erg jammer dat dit is gebeurd maar we zijn een nieuwe dag dus laat dit maar achter ons.
Dit is sowieso niet het topic om de discussie verder te zetten.

Kwam een foto'tje tegen toen ik net was begonnen met trainen maar nog niet met afvallen. Was hier blijkbaar al wel lid op dbb, rond die foto. 17 jaar oud uit 2014. De mr-olympia genetics spatten er van af!
1644577445517.png
En nog een uit de oude doosch. Stuurde mattie gister naar me, eind 2020. Sinds die tijd wel consistenter ab werk gedaan. Hoop dat volgende cut m'n abs wat meer definitie hebben want op deze gif was ik echt wel smerig lean, maar toont het bijna niet zo door m'n slechte abs. Eerste seconden is aangespannen, en einde video brace ik als hoe je dat tegen een belt zou doen. Apart dat met aanspannen veel minder definitie is.

Terug
Naar boven