Een narcistische bodybuilder zijn eigenschap is dat de gehele fotogallerie vol staat met fysiek foto's. Van dag 1 trainen tot de lockdown dus word er nogal vaak mee geconfronteerd.

Jeukt elke keer ja, maar consistentie vinden in het trainen is gewoon makkelijker gezegd dan gedaan om een of andere reden. Voelt meer als moeten in plaats van naar de gym gaan voor je plezier. Als ik er al ben doe ik gewoon de training/oefeningsselectie waar ik zin in heb tho, strict programmeren gaat wss alleen maar counterproductive werken voor mij.
Voeding is alles behalve clean (al heb ik nooit 100% clean gegeten), maar ondanks de gym status heb ik altijd wel rond 2g/bw eiwit gezeten dus that's something. Hoop gewoon dat met wissel van werkomgeving ik weer wat meer drive krijg. Had ook vernomen dat werktijden in principe zelf ingedeeld mogen worden, dus zou om 13:00 prima ff naar de gym mogen als ik dat in het weekend, avond of w/e compenseer (of gewoon on schedule zit). Dus denk dat ik onder werktijd ga gymen. Lief dagboek, wel leuk glitter Hyves plaatje tho.