- Waardering
- 15.917
En als je 3307kcal eet?Op 3082 call werd ik lichter en had ik coach aangegeven en zit nu 3 dagen op 3306, en ben ik aangekomen. Niks anders is veranderd
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En als je 3307kcal eet?Op 3082 call werd ik lichter en had ik coach aangegeven en zit nu 3 dagen op 3306, en ben ik aangekomen. Niks anders is veranderd
![]()
Heb je fotos van ervoor? Ben nu toch wel nieuwsgierig.Eindstand na 5,5 maand ,85,7kg (85,5 - het rughaar)
![]()
![]()
Goeie resultaten!
Knappe prestatie! Hoeveel afgevallen in die periode?Eindstand na 5,5 maand ,85,7kg (85,5 - het rughaar)
![]()
![]()
Knappe prestatie! Hoeveel afgevallen in die periode?
Brute thickness en schouders. 👌
Mega prestaties!
Kut kwaliteit gebruik ze zelf ook, maar elk jaar gaan ze kapot voornamelijk die klittenband sluiting is echt bar slecht. Zool is na een jaar ook wel heel eind op.@vntl Hoe zittn die Gorilla wear schoenen, correcte maat? en prijs/kwaliteit waardig?
Weet niet of je er iets aan hebt, maar Ryderwear en Otomix zijn niet kapot te krijgen. Al moet ik zeggen dat ik ze niet met klittenband heb. Als je ze op een andere manier strikt, kan je ze makkelijker erg strak trekken als je dat wiltKut kwaliteit gebruik ze zelf ook, maar elk jaar gaan ze kapot voornamelijk die klittenband sluiting is echt bar slecht. Zool is na een jaar ook wel heel eind op.
Hmm ik heb het gevoel, dat bij de meer recentere producten van Gorilla wear er sowieso een kwaliteitsprobleem is.Kut kwaliteit gebruik ze zelf ook, maar elk jaar gaan ze kapot voornamelijk die klittenband sluiting is echt bar slecht. Zool is na een jaar ook wel heel eind op.
Zitten voor de rest prima heb zelf eigenlijk geen klachten. Had ze laatst met korting bij zalando dus voor mij prima zo@vntl Hoe zittn die Gorilla wear schoenen, correcte maat? en prijs/kwaliteit waardig?