AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Op 3082 call werd ik lichter en had ik coach aangegeven en zit nu 3 dagen op 3306, en ben ik aangekomen. Niks anders is veranderd

92109BFA-663D-4B3A-BA04-31254281807B.jpeg
En als je 3307kcal eet?

@vntl Hoe zittn die Gorilla wear schoenen, correcte maat? en prijs/kwaliteit waardig?

@vntl Hoe zittn die Gorilla wear schoenen, correcte maat? en prijs/kwaliteit waardig?
Kut kwaliteit gebruik ze zelf ook, maar elk jaar gaan ze kapot voornamelijk die klittenband sluiting is echt bar slecht. Zool is na een jaar ook wel heel eind op.

• Like
Waarderingen: MDC
Kut kwaliteit gebruik ze zelf ook, maar elk jaar gaan ze kapot voornamelijk die klittenband sluiting is echt bar slecht. Zool is na een jaar ook wel heel eind op.
Weet niet of je er iets aan hebt, maar Ryderwear en Otomix zijn niet kapot te krijgen. Al moet ik zeggen dat ik ze niet met klittenband heb. Als je ze op een andere manier strikt, kan je ze makkelijker erg strak trekken als je dat wilt

• Heart
Waarderingen: AK
Hmm ik heb het gevoel, dat bij de meer recentere producten van Gorilla wear er sowieso een kwaliteitsprobleem is.

Net nog 2 stuks gescheurd aan naden, waar ik nog genoeg ruimte had, oudere Gorilla wear producten (die ik nog steeds) zien er nog altijd als nieuw uit.

• Like
Waarderingen: MDC
Terug
Naar boven