MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Hmm ik heb het gevoel, dat bij de meer recentere producten van Gorilla wear er sowieso een kwaliteitsprobleem is.

Net nog 2 stuks gescheurd aan naden, waar ik nog genoeg ruimte had, oudere Gorilla wear producten (die ik nog steeds) zien er nog altijd als nieuw uit.

Ja mijn linker schoen was al binnen een maand gescheurd idd

• Wow
Waarderingen: MDC
Hmm ik heb het gevoel, dat bij de meer recentere producten van Gorilla wear er sowieso een kwaliteitsprobleem is.

Net nog 2 stuks gescheurd aan naden, waar ik nog genoeg ruimte had, oudere Gorilla wear producten (die ik nog steeds) zien er nog altijd als nieuw uit.
Tsja, als je mee wilt kunnen blijven concurreren in die hypercompetitieve sportkleding markt, moet je toch ergens concessies doen wil je jezelf niet uit de markt prijzen...

Tsja, als je mee wilt kunnen blijven concurreren in die hypercompetitieve sportkleding markt, moet je toch ergens concessies doen wil je jezelf niet uit de markt prijzen...
Best jammer wel, maar kan er mee leven. kleding is iets goedkoper dan vroeger en het zit gewoon goed, gaat niet uitrekken etc.. En dan is er natuurlijk ook nog de bewegingsgraad dat je met een sportshirt uitoefent t.o.v. een gewoon shirt.
Gebeurde alleen wel bij men lievelingshirt aan beide kanten van lats :(.

Ik vind die Gorilla meuk en sowieso de meeste bodybuilding/fitness kledingmerken echt lelijke meuk. Misschien alleen handig als je Big Ramy bent en nergens 6XL shirts en broeken kan kopen om in te trainen, maar voor de gemiddelde gymbro snap ik er absoluut het nut niet van. Ik train liever in een shirt en broek van Nike of Puma ofzo. Die kwaliteit is altijd goed en de maatvoering ook en het ziet er altijd fatsoenlijk uit.

In mijn gym loopt een kereltje altijd rond in Gasp kleding en hij ziet eruit als een zwerver, terwijl zijn outfit geloof ik een paar honderd euro gekost heeft, lol.

Ik vind die Gorilla meuk en sowieso de meeste bodybuilding/fitness kledingmerken echt lelijke meuk.
Dit dus
0014B549-AA2D-4286-87CF-BFD9E6C53897.png

Je kan toch niet naar deze patta kijken en denken
Ja mooie schoen dit ???

Dit dus
0014B549-AA2D-4286-87CF-BFD9E6C53897.png

Je kan toch niet naar deze patta kijken en denken
Ja mooie schoen dit ???
Ja Ryderwear heeft lelijke schoenen ja, Gorilla wear schoenen vind ik ook niet echt de moeite qua stijl.

Enige reden waarom ik Gwear blijven kopen is omdat alles in verhouding is bij de pasvorm, en dat heb jij de de gewone merken: Nike,Puma.Addidas haast nooit

Binnenkort maar weer eens kijken wat er onder de vacht zit :rolleyes:

20220225_142124.jpg

Weet niet of je er iets aan hebt, maar Ryderwear en Otomix zijn niet kapot te krijgen. Al moet ik zeggen dat ik ze niet met klittenband heb. Als je ze op een andere manier strikt, kan je ze makkelijker erg strak trekken als je dat wilt
Ja eens, ik heb 2 paar Ryderwear. De eerste doe ik al 4 jaar mee en ze zijn nog helemaal goed!! Ik gebruik ze ook voor wandeltochten etc.😅

@MikeBlok echt goede progressie de laatste maanden. Mag je trots op zijn. Goede basis voor je eerste kuur

Terug
Naar boven