Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Mijn rug is goed naar de kloten maar ik kan zonder problemen cable crunches doen met een rope met veel load. Knee raises wanneer echt goed uitgevoerd kunnen ook wel maar zijn al meer tricky. Aan een crunch variant heb je wel genoeg denk ik.

Ab rollout en hip raises kunnen door verkeerde form aardig de schade doen verergeren heb ik het idee.

Cable Rope Crunch is de enige oefening die ik ook (tot nu toe) blessurevrij en goed zwaar kan doen. Ben er na een paar jaar ook wel achter dat je niet meer nodig hebt dan deze ene oefening. Met mijn rug overigens ook echt wel een zegen.

IMG_20220215_182702.jpg

Mijn rug is goed naar de kloten maar ik kan zonder problemen cable crunches doen met een rope met veel load. Knee raises wanneer echt goed uitgevoerd kunnen ook wel maar zijn al meer tricky. Aan een crunch variant heb je wel genoeg denk ik.

Ab rollout en hip raises kunnen door verkeerde form aardig de schade doen verergeren heb ik het idee.
Gewoon doortrainen en geen sit ups doen. Kweenie wat je schade is, maar stilstand is bijna altijd Achteruitgang. En ja: hanging knee raises. Wel is gravityboots geprobeerd? Geeft mij direct pijn verlichting. En naast dat het je een imago van gymclown geeft brengt het abwork naar een heel nieuw level.

Terug
Naar boven