ryan r
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 4.778
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Super fijne gym. Alleen jammer dat die barbells 15kg zijn inplaats van 20kg.Getraind bij cardio fitness Beverwijk, holy shit wat een vette gym
![]()
Dat zou mij totaal niet boeien, zolang ze maar een beetje prettig zijn om vast te houden. En met zoveel fantastische plate loaded apparatuur maken ze dat wel goed.Super fijne gym. Alleen jammer dat die barbells 15kg zijn inplaats van 20kg.
Zieke foto maat
Jij moet wel diep gaan voordat die onderste abs droog staan..Vanavond maar een poging wagen tot training na een week niks.
Tussendoor nog corona gehad🤷♂️.
Toch gewicht kunnen maintainen tot 85kg👍![]()
Altijd handig als iemand toevallig langs loopt met een camera als je met een ketting sjouwt.
Thanks meeuw!
Iedereen toch ? Als ik het vet daar nu weg had, was ik klaar met cutten.Jij moet wel diep gaan voordat die onderste abs droog staan..
Bij anderen zit het subcutane vet meer gelijkmatig verdeeld.Iedereen toch ? Als ik het vet daar nu weg had, was ik klaar met cutten.
Straks in de bulk goed abs trainen dan moet dat wel goed komen. Heb ze tot nu amper fatsoenlijk getraind (lees nooit)Bij anderen zit het subcutane vet meer gelijkmatig verdeeld.
Ik wil ook op ongeveer dat vetpercentage komen. Dat is toch minder dan 13%?
je doelt op mijn handtekening? die is niet up to date. BF zal wel 9-10 zijn? Vind ik altijd lastig te schatten en meeste mensen schatten zichzelf lager in dan dat ze daadwerkelijk zitten. Zal rond 10 zijn denk ik. Benen zijn niet heel droog vind ik.Ik wil ook op ongeveer dat vetpercentage komen. Dat is toch minder dan 13%?
Dat heeft niks met droog staan te maken. Kwestie van vorm en genetics van je buikspieren en dikte van je buikspieren.Jij moet wel diep gaan voordat die onderste abs droog staan..
Straks goed aanpakken die abs danDat heeft niks met droog staan te maken. Kwestie van vorm en genetics van je buikspieren en dikte van je buikspieren.
Boxers niet in de droger doen anders gaan die kapot bij de band!
Je gaat mij toch niet vertellen dat jij al je onderbroeken aan een wasrekje hangt?Boxers niet in de droger doen anders gaan die kapot bij de band!