AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

nvm, weet t niet zeker

@ angelus aangezien je zo een groot fan bent van de de tazmanian devil heb ik er nog wel 1 liggen van een meter gewonnen op de kermis ;) is eventueel wel te ruilen tegen een aantal van je oude Flippo s ;) . 1 ding is zeker meneer de tazmanian devil is in ieder geval een stuk gespierder dan jou !!!!!:):):eek::eek::eek:;);) pm me maar bij interesse:eek:

@ angelus aangezien je zo een groot fan bent van de de tazmanian devil heb ik er nog wel 1 liggen van een meter gewonnen op de kermis ;) is eventueel wel te ruilen tegen een aantal van je oude Flippo s ;) . 1 ding is zeker meneer de tazmanian devil is in ieder geval een stuk gespierder dan jou !!!!!:):):eek::eek::eek:;);) pm me maar bij interesse:eek:

dan jij;)

Wie ben jij?

E nie fokke met Damsco :(

sommige gappies uit het boerengat snappen ook niks . damsco is amsterdam peppie en cockie niet te veel cockie he

Ivo je bend dik :o

ivo vroeger

bassie-en-adriaan.gif

ivo nu inderdaad dik geworden ja

qxq_ivo-niehe.jpg

Een aandachtsh**r die alleen maar "gap" reacties heeft op post.

Terug
Naar boven