peppie01
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 790
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een k*tforum is dit soms toch ook :') Als alle dikke Pl'ers nou weer terug naar het PL-hok gaan en alle zwakke pinkycurlende BB'ers naar de AAS sectie gaan voordat dit straks ook al gesloten wordt.
je hebt gelijk het lijkt wel een bodybuilding forum af en toe hier.
Het ging er helemaal niet om of je een bodybuilder bent of niet. Het ging er in eerste instantie om dat bodybuilding wel degelijk een sport is. Maar mensen als Ivo weten niet wat de betekenis van sport is en gaan zelf maar een nieuwe definitie voor sporten bedenken.
Valt me steeds vaker op dat bodybuilders powerlifters wel respecteren maar andersom niet. Beetje triest.
ben wel benieuwd naar je fysiek nu.Mannen die naar foto's van blote mannen kijken.
Iets met homo.
Mannen die naar foto's van blote mannen kijken.
Iets met homo.

Misschien dat ik met de meet zaterdag gek genoeg ben om dat te doen, ik zit al 1,5 maand elke avond aan de chips of chocolade![]()

Misschien dat ik met de meet zaterdag gek genoeg ben om dat te doen, ik zit al 1,5 maand elke avond aan de chips of chocolade![]()
Post jij eens een foto Robben wel benieuwd naar je fysiek nu.

mooie TAZZMANIAAAAAA daar op je plankie beetje in je jeugd blijven hangen ?