dan ben jij geen bodybuilder maar een fitnesser/krachttrainer
kusje Angie![]()
Je moet niet aan compititie doen om een bodybuilder te zijn. Of kom met bewijs dat dit wel zo is.
---------- Post added at 17:26 ---------- Previous post was at 17:24 ----------
Als zij dezelfde stacks gebruikten ben ik van mening dat de resultaten minimaal zal zijn betreft massa , wel zal de Plér effectiever trainen door het meer gericht te trainen op compounds.
Natuurlijk doel ik niet op de Bodybuilders die op compounds trainen , maar op de bodybuilders die alle machines afgaan of smoesjes hebben dat compounds hun fysiek verpesten.
Ops dubbele post , excuus voor de off topic voor verdere discussie mag je me PM'n.
Wie heeft je dat verteld ? Dat is ook het eerste wat ik daar van hoor.
Bb'rs die geen compunds doen

---------- Post added at 17:27 ---------- Previous post was at 17:26 ----------
Als zij dezelfde stacks gebruikten ben ik van mening dat de resultaten minimaal zal zijn betreft massa , wel zal de Plér effectiever trainen door het meer gericht te trainen op compounds.
Natuurlijk doel ik niet op de Bodybuilders die op compounds trainen , maar op de bodybuilders die alle machines afgaan of smoesjes hebben dat compounds hun fysiek verpesten.
Ops dubbele post , excuus voor de off topic voor verdere discussie mag je me PM'n.
Je zegt dat de powerlifter effectiever zal trainen dan een bodybuilder ?
Wat voor onzin is dat nu weer..
Een powerlifter zal effectiever trainen gericht op zijn tak van de sport en een bodybuilder zal effectiever trainen gericht op zijn tak van de sport.

Out