MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

96kg / 1.78cm

Tips hoe ik deze pose beter kan maken word gewaardeerd.

Bekijk bijlage 553905

Ps: “natty”
Ik zou m’n vingers iets hoger plaatsen en m’n rug proberen ‘vlak’ en wijd te maken ipv wijd en bol. Je doet de pose uiteindelijk niet slecht hoor.

Zo’n foto van boven getrokken helpt niet zo. Probeer hem de volgende keer van op mid back hoogte te nemen.

• Like
Waarderingen: AK
En de foto lager nemen heeft er mee te maken dat de jury ook lager zit tijdens een wedstrijd en je zo een beter beeld creëert wat de eventuele jury ziet?

Me rug wat rechter houden zal ik de volgende keer doen en kijken of dit een beter beeld schetst. Waar ik me vingers plaats is ook afwisselend, heb nu teveel vet waardoor ik ze lager zet om dit weg te draaien uit het zicht. Indien ik wat droger ben kan ik hier verder mee experimenteren.

Thanks alvast voor de tips beide.

Ik zou de foto van iets lager nemen ipv zo hoog, verder goede progress👍
En eigenlijk bij al uw fysiekfotos @ak , die hoge stand maakt t raar. Alsof je een huuuge hoofd & bovenlichaam hebt met beentjes van 30cm.
Zou uw gsm rond de navel houden ongeveer.

En je hamstrings & adductors harder aantrekken

96kg / 1.78m

Tips om deze pose te verbeteren?

(Fotos worden nu gemaakt op navelhoogte overigens)

Bekijk bijlage 554003
Tenen verder naar de buitenkant draaien ipv naar voren zodat je je quadvolume beter laat zien. Geen idee of je het volgende al doet, maar zorg dat je met je duimen net onder je ribbenkast zit. Dan heb je bij de front lat spread de juiste hoogte van je handen in je zij.

• Like
En vooral gewoon droger worden. Sommige poses zien er gewoon vreemd uit als je bodyfat hoog is. Als je taille afneemt ziet het er met deze uitvoering al heel anders uit

En vooral gewoon droger worden. Sommige poses zien er gewoon vreemd uit als je bodyfat hoog is. Als je taille afneemt ziet het er met deze uitvoering al heel anders uit
Over 10 weken dan zal ik wel wat droger zijn zodat het visueel beter uitkomt. Maar begin nu alvast met oefenen aangezien dit stiekem erg veel tijd in beslag neemt om elke pose maximaal te laten poppen.

20220427_112033.jpg

Week 6
93.8

Deze hoogte geeft wel echt een veel beter beeld tbh
Ja laat me partner nu zitten op een stoel zodat je beetje navelhoogte aanhoud. Ruimte mbt lichtinval is ook behoorlijk bepalend voor de foto ben ik achter gekomen. Moet nog oefenen mbt de houding vd pose, maar dat is een kwestie van 100x doen.

Over 10 weken dan zal ik wel wat droger zijn zodat het visueel beter uitkomt. Maar begin nu alvast met oefenen aangezien dit stiekem erg veel tijd in beslag neemt om elke pose maximaal te laten poppen.
Nice wanneer is je show precies?

• Like
Dat is nu al behoorlijk droog zeg! Kijkende waar je vandaan kwam. Dat gaat dan wel vrij eng worden over een paar weken/maanden...
Thanks, hoop over een week of 10/(12) toch wel heel eind “klaar” te zijn en op 10% bf te zitten zodat ik weer paar weken onderhoud eet en eind vd zomer een bulk/blast kan gaan doen.

Terug
Naar boven