Goeie erectoren man, kuiten lijken ook aardig. Volgende bulk cyclus beetje extra aandacht spenderen aan pulls/hamstring werk en dan ziet je LB er wel on par uit denk ik. Zit nog redelijk wat vet op uiteraard maar op jouw lengte is 96kg ook best een boel imo.
Qua lowerbody posing weet ik niet, ik kan alleen rear lat spread doen met m'n rug. Maar vooral gewoon veel oefenen met camera die filmt in plaats van foto op zelftimer, dan zie je wanneer je je lats goed flared etc. En wat ik altijd een goede que vond die niet veel mensen weten (op wedstrijdatleten als Wovano na misschien) is tijdens de rear lat spread je buik zo hard mogelijk uitdrukken/palumbo bubble gut creeeren. Dan span je erectoren aan en ziet het gat onder je rug er veel dieper uit. Je moet maar eens je zelf filmen en dan tijdens de pose gewoon normaal doen met je buik, en ineens uitzetten. Als je redelijk lean bent zie je dan echt absurd veel verschil.v
Dit sowieso. Mijn rear lat spread en side chest ziet er op hoger bodyfat niet uit- als in haast ongetraind

En sub tien procent ziedn die poses er toch wel gruwelijk uit imo.