- Waardering
- 7.413
- Lengte
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 42%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als hobby-builder maakt het ook niet zoveel uit natuurlijk dat je poten exact staan zoals het moet. Post workout (indien in cutThanks, benen over het algemeen en vooral armen zijn en blijven komende bulk aandachtspunten. Weet dat op mijn huidige vet % het er minder uit ziet, maar weet ook dat poseren niet in een uurtje geleerd is. Vandaar dat ik nu wekelijks oefen om als ik straks wat droger ben al wat meer ervaring hierin heb en het plaatje visueel beter kan brengen. Krijg hier veel tips over poseren en dat neem ik mee in me wekelijkse routine om het uiteindelijk onder de knie te krijgen.
) deed ik gewoon in de kleedkamer mezelf filmen en beetje verschillende angles proberen. Thuis uit bed voor mezelf als "fasted check-ins" idem. Trial en error en dan zie je vanzelf wat werkt voor jou. M'n side chest wanneer ik hem vanaf links doe is een van m'n betere poses, wanneer ik hem rechts doe ziet het er niet uit bijvoorbeeld, terwijl m'n rechter arm wel groter is. Net alsof ik een stukje MMC mis met die kant, gewoon beetje blijven oefenen en vooral ook de angle van je lichaam (dus hoe je gebogen staat naar de camera) in de gaten houden. Rear lat spread sta je aardig ver achterover doordat je dan wijdere ilussie creeert. Front lat spread doe je dat jusit niet uiteraard, want dan lijk je kleiner. Maar goed, what do I know.Misschien ligt het aan de foto, maar lopen je biceps niet een beetje achter op de rest?Ja dit zijn wel tips die ik waardeer qua poseren. Zal de volgende keer hierop letten!
Had er ook een dat ik rechter stond, maar vond die persoonlijk “minder”.
Bekijk bijlage 553742
Bruine smurf?
Massive!!Aangezien iedereen armen showt kan ik niet achterblijven

De t*ring man, insta story zag er ook gruwelijk uitAangezien iedereen armen showt kan ik niet achterblijven![]()
Armen over het algemeen zijn wel zwakkere punten waar extra aandacht heen gaat komende maanden. Benen zijn ook minder, maar die zijn afgelopen bulk goed bijgetrokken door een split te hanteren met meer focus op benen/armen. Helaas armen is nog “work in progress”.Misschien ligt het aan de foto, maar lopen je biceps niet een beetje achter op de rest?
Misschien is kijken wat je BMI is met je gewicht. Denk dat je wel morbide obesitas hebUiteraard ook op vakantie trainen. Wel echt hoog tijd voor een minicut want voel me echt vet. Heeft misschien ook ermee te maken dat er allemaal atleten hier rondlopen die zondag meedoen met een pro qualifier hier in Lissabon.![]()

Zou bijna geadopteerd willen worden door jullie.
Ja 😬
Waarom 5 tellen?Komt wel. Je kunt beginnen met EOD. unlatteral raise, en goed uitstrekken en tel tot 5, dan goed dalen en daar ook tot 5 tellen voor je weer omhoog komt.