- Waardering
- 7.413
- Lengte
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 42%
Denk dat als je wat meer massa pakt het wel apart eruit gaat zien, deathstar delts komen wel.Het liefst laat ik ze zo lol, vind traps echt heel lelijk
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk dat als je wat meer massa pakt het wel apart eruit gaat zien, deathstar delts komen wel.Het liefst laat ik ze zo lol, vind traps echt heel lelijk
Kamp aanhalen op deze dag plus zijn leeftijd ligt gevoeligAls je onzin gaat blijven posten mag je verplicht een weekje op vakantie.
De bal ligt nu in jouw kamp.

Ìk zal uiteindelijk wel massa erop moeten gaan kweken maar zie het absoluut niet als prioriteit op dit momentDenk dat als je wat meer massa pakt het wel apart eruit gaat zien, deathstar delts komen wel.
Ìk zal uiteindelijk wel massa erop moeten gaan kweken maar zie het absoluut niet als prioriteit op dit moment
En denk als ik er echt focus op leg dat ik ze zo gekweekt heb gezien de hoeveelheid androgenen receptoren daar
Androgeen receptor verhaal is leuk maar betekend niet dat je inneens traps krijgt of mega delts door aas.Ìk zal uiteindelijk wel massa erop moeten gaan kweken maar zie het absoluut niet als prioriteit op dit moment
En denk als ik er echt focus op leg dat ik ze zo gekweekt heb gezien de hoeveelheid androgenen receptoren daar
Upper traps niet perse maar je lower traps moeten wel prio zijn als je een goede rug wiltÌk zal uiteindelijk wel massa erop moeten gaan kweken maar zie het absoluut niet als prioriteit op dit moment
Ben niet anders van je gewend.
Viespeuk
Gaat dat dit jaar nog lukken?Iedereen is lekker bezig hier. Kan niet wachten om ook een foto te plaatsen als ik klaar ben met cutten en het hopelijk eindelijk ergens op lijkt.
*edit: flauw
*edit: nog flauwer
Androgeen receptor verhaal is leuk maar betekend niet dat je inneens traps krijgt of mega delts door aas.
Zal vast niet zijn omdat je 100 hit oefeningen deed op quads ofzo.Het verhaal over de androgen receptors in traps en delts is een beetje hetzelfde als de localised muscle growth theorie… Bullshit.
Maar wie weet… misschien zijn mijn quads ook alleen maar sterk omdat ik daar meestal injecteer.
Nou, op het huidige tempo gaat het (eindelijk) hard. 3 a 4 kg per maand nu.
), sommige aders worden opeens zichtbaar (schouder, borst,) Ik denk dat ik rondt de 85 kg zal eindigen, maar dat is natuurlijk een schatting, ik staar me niet blind op gewicht. Conditie wordt nu ook steeds beter (en ik wordt lichter) dus ik kan steeds zwaarder cardio'en. 
Met al dat lekkere vreten wat je maakt snap ik dat je vetter bent geworden.Nou, op het huidige tempo gaat het (eindelijk) hard. 3 a 4 kg per maand nu.
Kzit nu op 101, ik begon op 108 . Ik merk al flink verschil in m'n gezicht (en vetnek), sommige aders worden opeens zichtbaar (schouder, borst,) Ik denk dat ik rondt de 85 kg zal eindigen, maar dat is natuurlijk een schatting, ik staar me niet blind op gewicht. Conditie wordt nu ook steeds beter (en ik wordt lichter) dus ik kan steeds zwaarder cardio'en.
Door die lange dagen knallen in warme keukens verbrand ik nu ook een shitload aan kcal. Ik moet oppassen dat ik nu niet te weinig eet, en vooral opassen dat ik genoeg hydrateer. Eiwitten hou ik iig dagelijks hoog
Kben al 6 jaar niet onder de 100kg geweest.. deze maand eindelijk die cyclus doorbreken en dan doorpakken. En dan misschien m'n eerste kuurtje ergens dit najaar, maar misschien ook niet. Eerst maar eens kijken hoe ik uit deze cut kom en hoeveel spiermassa er onder deze massa zit.
Maarre ja gaat eigenlijk wel lekker weer. Zit beter in m'n vel, pak deze week wat meer nachtrust (afkloppen). Die kleine gaat lekker. Job gaat lekker. Vrijwel geen alcohol meer. Prima.
En trainen gaat beter.
Schouderblessure links is vrijwel weg, rechts heel veel minder.
Pijn in m'n rug, weg
Pijn aanhechting rechterquad, vrijwel weg.
Pijn elleboog links, weg.
Knie, weg.
Lijkt wel alsof die blessures gepaard gingen met weinig beweging, alcohol gebruik en overgewicht.
Volgende zomer ripped as f**k![]()

Luiheid. Ik was 9 maanden echt heel goed bezig. Elke week 5 keer trainen, voedingsschema. Flink aan het cutten ook. En toen kwamen die lockdowns. Toen 2 jaar lang gestruggled met motivatie vinden, en dan elke keer tijdens de lockdowns terugval naar drank, drugs, chillen. En na elke lockdown overal blessures pijn.Met al dat lekkere vreten wat je maakt snap ik dat je vetter bent geworden.![]()
Graat rug ruggengraat 😑Luiheid. Ik was 9 maanden echt heel goed bezig. Elke week 5 keer trainen, voedingsschema. Flink aan het cutten ook. En toen kwamen die lockdowns. Toen 2 jaar lang gestruggled met motivatie vinden, en dan elke keer tijdens de lockdowns terugval naar drank, drugs, chillen. En na elke lockdown overal blessures pijn.
Khad toch geen kut te doen. Geen werk, geen school, geen sport, en veel vrienden in hetzelfde schuitje. Flink mijzelf verwaarloost.
Maar nu zit ik er weer vollop ben in. Voor m'n gevoel ben ik echt al minstens 6 keer op dit punt beland.
Eén van dé voorbeelden van dit forum zou zeggen dat je gewoon een ruggengraatloze speknek bent zonder een greintje doorzettingsvermogen.Luiheid. Ik was 9 maanden echt heel goed bezig. Elke week 5 keer trainen, voedingsschema. Flink aan het cutten ook. En toen kwamen die lockdowns. Toen 2 jaar lang gestruggled met motivatie vinden, en dan elke keer tijdens de lockdowns terugval naar drank, drugs, chillen. En na elke lockdown overal blessures pijn.
Khad toch geen kut te doen. Geen werk, geen school, geen sport, en veel vrienden in hetzelfde schuitje. Flink mijzelf verwaarloost.
Maar nu zit ik er weer vollop ben in. Voor m'n gevoel ben ik echt al minstens 6 keer op dit punt beland.
En dat zou een compliment zijn.Eén van dé voorbeelden van dit forum zou zeggen dat je gewoon een ruggengraatloze speknek bent zonder een greintje doorzettingsvermogen.