ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Ik zet een hulplijn in. @SteksVerder suggereert grotere afstand vanaf het huidige punt denk ik.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zet een hulplijn in. @SteksVerder suggereert grotere afstand vanaf het huidige punt denk ik.
Als je voeten 45cm zijn zou ik serieus overwegen te stoppen met HGH.Heb toch echt maat 46.. had ooit 45cm maar ze zijn gegroeid :')
Jammer dat het niet door de gh komt, want niet gebruikt in die tijdAls je voeten 45cm zijn zou ik serieus overwegen te stoppen met HGH.

Sorry, ik voelde me dik door de deca en moest even confirmatie vragen bij jou
Volgens mij tag je de verkeerde 🤷♂️. Ik begon niet over de afstand.Sorry, ik voelde me dik door de deca en moest even confirmatie vragen bij jou
Die gast die niet kan googelen.Volgens mij tag je de verkeerde 🤷♂️. Ik begon niet over de afstand.
Maat goed je durft die Rus niet te taggen snap ik wel
Goeiemorgennnn, inderdaad verkeerdeVolgens mij tag je de verkeerde 🤷♂️. Ik begon niet over de afstand.
Maat goed je durft die Rus niet te taggen snap ik wel

Ik ben sterker dan jou en erg snel geprovoceerd.Die gast die jou in je mond komt neuken als je niet oppast
Dan jij

Zie je wel, je hebt me nu al geprovoceerd.
Das dan bijna genocide.Die gast die jou in je mond komt neuken als je niet oppast

Hoe kan dit 105kg zijn, volgens mij wegen je botten 104kg.
Hoe kan dit 105kg zijn, volgens mij wegen je botten 104kg.