MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Scheenbeenveintje

20220607_175207.jpg

Wel na het zonnen pleuriswarm
Wat een poten 👍

Mijn fysieke ontwikkeling door de afgelopen jaren.
Na veel omgeprutst te hebben door mijn eigen verkeerde keuzes en harde eigenwijze hoofd heb ik met behulp van Wovano eindelijk een mijn semi droom fysiek weten te realiseren (Ik ben namelijk qua massa nog niet tevreden dus er is nog werk aan de winkel).
Vond het leuk om dit even te delen en hiermee ook wovano even centraal te stellen om te laten zien met wat ik met behulp van zijn kennis - en expertise heb mogen bereiken.

Foto's 1, 2 en 3 zijn van wat mislukte bulks en cuts lol -> daar was ik 18/19/20 trouwens en woog ik 95 en zelfs een x 100 KG.
Stats waren toen: 110 KG BP, 200 KG deadlift en 150 SQ max.

Altijd -> dik worden en daarna alle massa losen en dan weer een half jaar je kop niet meer in de sportschool laten zien.

Afbeelding 4. Is voordat ik aan de coaching begon.

Afbeelding 5 tot 9 waren in week 7 v/d coaching (van te voren glas rode wijn gehad en woog daar 75 KG.

Momenteel zitten we in week 12 laatste afbeelding en zijn we bezig met het zoeken naar de sweetspot voor het ''rebound'' effect. Daar weeg ik 72.7 week gemiddelde dus is alsweer ruim verbeterd tenopzichte v/d foto's van foto's 5 tot 9.

Reden: opschonen.
Terug
Naar boven