ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Heb jaren op voetbal gezeten. Squatten doe ik ook niet🤫This hoek says to me: wasteland is on de special juice 💉
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb jaren op voetbal gezeten. Squatten doe ik ook niet🤫This hoek says to me: wasteland is on de special juice 💉
Jij was zeker onderdeel van de eerste Test met de VAR?Heb jaren op voetbal gezeten. Squatten doe ik ook niet🤫
Nee Ana-Test was hetJij was zeker onderdeel van de eerste Test met de VAR?
Hebt inderdaad zo op het oog wel aardig flinke poten! Hoe gaat je halve triathlon prep?Nee Ana-Test was het
Maar daar is niets meer van over hoor en daar komen die benen ook niet van. Puur geluk🤣
Og wat zal ik zeggen. Beetje lopen Beetje fietsen Beetje zwemmen he.Hebt inderdaad zo op het oog wel aardig flinke poten! Hoe gaat je halve triathlon prep?
Niet verdrinken en dan rustig fietsen en los gaan met het lopenOg wat zal ik zeggen. Beetje lopen Beetje fietsen Beetje zwemmen he.
Zwemmen gaat wel knap lastig worden hoor. Fietsen en lopen is wel te doen gok ik 😬
30 gemiddeld fietsenNiet verdrinken en dan rustig fietsen en los gaan met het lopen![]()
Wat een poten 👍
Flinke bobbel op je elleboog.
Het schijnt dat ik irritant was maar kan mij daar niet in vinden.Blessure van 15+ jaar terug. Biervatje van 5liter werd naar mij toe gegooid 😅
Ik kan ook geen curls met een stang doen of zo'n bicep machine
Als je hier 5kg vanaf haalt, dan oog je volgens mij al best wel shredded. Komt die massa veel mooier uit. Of laten jouw leptine en grehline levels je dat niet toe?
Was?Het schijnt dat ik irritant was maar kan mij daar niet in vinden.
Niet alleen de was nee.
Stuur svp de volgende keer lachgas bij dit komisch gehalte.
Ik heb altijd minimaal 1600 ballon op voorraad op mijn werk.Stuur svp de volgende keer lachgas bij dit komisch gehalte.
Geen idee waar jij het over hebt.Als je hier 5kg vanaf haalt, dan oog je volgens mij al best wel shredded. Komt die massa veel mooier uit. Of laten jouw leptine en grehline levels je dat niet toe?
Word je dan te hongerig/uitgemergeld