MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Ik zou ook zeker niet gaan cutten nu idd.

Bro wat bedoel je? Je kan met deze shape nog 3 jaar doorgaan met bulken. Doe niet dom G
Thanks bro daar ben ik me van bewust. Eetlust is echter sinds een week ook echt flink afgenomen dus een kleine reset kan geen kwaad. Na mijn vakantie gewoon weer terug bulken🙏
Ik zou ook zeker niet gaan cutten nu idd.
Ja zie hierboven.
Daarnaast is het vrouwtje vol aan het preppen voor een shoot dus ik heb er ook weer even zin in😂

Je kunt ook iets minder Bulken, wat jij bulken noemt. Net op of vlak boven onderhoud

Turkish get up.

Screenshot_20220606-160622_Video Player.jpg

Zeker, maar blijf nu stabiel op 4800 en de stap naar 5000 is er eentje die ik even niet zo zie zitten nu

Zijn die 4800 allemaal clean? Of zitten er ook een beetje easy calories bij?

In het eerste geval is je volume misschien gewoon te groot en is je eetlust daarom niet goed? Als je bijvoorbeeld 150gr rijst eet met 250gr kip en daar nog een halve kg groente bij heb je waarschijnlijk langer een vol gevoel en over 2-3 uur minder zin in de volgende meal dan wanneer je de rijst halveert en een paar broodjes met iets zoets eet en de groente weg laat. Of het de gezondste manier is, is een tweede… maar als je echt wil bulken en zwaarder worden is dat misschien het proberen waard.

Zijn die 4800 allemaal clean? Of zitten er ook een beetje easy calories bij?

In het eerste geval is je volume misschien gewoon te groot en is je eetlust daarom niet goed? Als je bijvoorbeeld 150gr rijst eet met 250gr kip en daar nog een halve kg groente bij heb je waarschijnlijk langer een vol gevoel en over 2-3 uur minder zin in de volgende meal dan wanneer je de rijst halveert en een paar broodjes met iets zoets eet en de groente weg laat. Of het de gezondste manier is, is een tweede… maar als je echt wil bulken en zwaarder worden is dat misschien het proberen waard.
Nee is sowieso niet allemaal clean meer.
Ik doe al iets soortgelijks als wat je voorstelt. Eetlust is gewoon echt opeens niks meer. Dan kan je blijven proppen, maar in mijn ervaring zorgt dat alleen maar voor meer verteringsstress.

Terug
Naar boven