VP%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
VP%
Ja ben ik het mee eens zeker naturel op een gegeven moment heb je een bepaalde basis die je ook relatief lang vasthoudt en snel weer opbouwt.Je kunt niet altijd 500kg bankdrukken, de rek is er een keer uit. Als je ouder bent zit er nog maar weinig verschil in je kracht v gewicht.
Er is een rede waarom veel powerlifters gewoon een aanzienlijk vet percentage hebben , je bent over het algemeen sterker bij een hoger vet percentage.Ik wil je nog wel wat aan toevoegen. Het is wel behoorlijk hoog bro science dat als je in de cut zit dat je dan zwakker zou moeten worden. Als je cut is het de bedoeling dat je vet verliest en spiermassa behoudt. Je kracht komt uit je spiermassa dus zwakker worden in een cut is een teken dat je spiermassa verliest. Dan moet je je voeding bijstellen.
Zoals eerder gezegd in een wedstrijd prep ontkom je er niet aan iets van spiermassa te verliezen in de laatste paar weken.
We kunnen daarnaast ook eens zijn dat we het oneens zijn met elkaar.
Tbh is het beeld van een dikke powerlifter steeds meer weg aan het gaan. Ze zien er steeds gespierder uitEr is een rede waarom veel powerlifters gewoon een aanzienlijk vet percentage hebben , je bent over het algemeen sterker bij een hoger vet percentage.
Ik dacht altijd dat een ' hoger' vetprecentage een excuus is om powerlifter te worden.Tbh is het beeld van een dikke powerlifter steeds meer weg aan het gaan. Ze zien er steeds gespierder uit
Kan je beter strongman worden.Ik dacht altijd dat een ' hoger' vetprecentage een excuus is om powerlifter te worden.
Ja ik haal die 2 wel is door elkaar idd. Interssseer me voor beide totaal geen zier.
Ene is dik en lui en de ander is dik maar iets meer conditie.Ja ik haal die 2 wel is door elkaar idd. Interssseer me voor beide totaal geen zier.
FixedDe ene is dik, maar de ander is toch net iets dikker
Definieer dik , en het is niet alleen power liften ook olympisch en strongman , timbersports . Gasten als Larry wheels zijn gewoon tren junks ( moeten ze ook zelf weten ) . Doe zelf aan timbersports ,als er op een wedstrijd 2 man van de tig deelnemers onder de 20 procent vp bij lopen is het veelTbh is het beeld van een dikke powerlifter steeds meer weg aan het gaan. Ze zien er steeds gespierder uit
Dik definitiesDefinieer dik , en het is niet alleen power liften ook olympisch en strongman , timbersports . Gasten als Larry wheels zijn gewoon tren junks ( moeten ze ook zelf weten ) . Doe zelf aan timbersports ,als er op een wedstrijd 2 man van de tig deelnemers onder de 20 procent vp bij lopen is het veel
Snap wat je bedoelt maar je observatie klopt niet helemaalDik definities
naamw. Uitspraak: [dɪk] 1) met een grotere omvang dan normaal
Dan ben ik ook dik 😂Dik definities
naamw. Uitspraak: [dɪk] 1) met een grotere omvang dan normaal
Op het forum is 15% of meer dik.Definieer dik , en het is niet alleen power liften ook olympisch en strongman , timbersports . Gasten als Larry wheels zijn gewoon tren junks ( moeten ze ook zelf weten ) . Doe zelf aan timbersports ,als er op een wedstrijd 2 man van de tig deelnemers onder de 20 procent vp bij lopen is het veel
Mja, dik ik hou t maar op obese.
ja man, knap!
BW farmerswalk?