- Waardering
- 11.762
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Reken maar op 115+ met die lengteBen 1.90cm en weeg 83kg en zie er inderdaad als een DYEL uit, ben benieuwd op hoeveel kg ik er 'buff' uitzie.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Reken maar op 115+ met die lengteBen 1.90cm en weeg 83kg en zie er inderdaad als een DYEL uit, ben benieuwd op hoeveel kg ik er 'buff' uitzie.
ripped idd wedstrijd shape (sommige vinden 10% al low fat)1.70m 80kg
1.80m 90kg
1.90m 100kg
zal mekaar niet veel schelen(low fat)
10% is ook wel gewoon low fat. 🤷♂️ripped idd wedstrijd shape (sommige vinden 10% al low fat)
Dat idee had ik ook tot ik wesley zag zaterdag en dacht heeft hij überhaupt wel vet?
maar dan zie je er niet buffed uit op die statistieken

dat zeg ikJe bent imo pas enigszins buff als je in wedstrijdshape 10kg meer weegt dan je in cm lang bent.
Dus op 185cm - 95kg.
En eigenlijk ben je dan alsnog smoll

Hornbach?
Dah comrade!
Pompen zoals bedoelt in BB is licht gewicht en hoge reps met slow excentrische beweging en knijpen.Sinds wanneer is pompen met licht gewicht dan bodybuilding?
Kan , ging er gewoon om dat zwaar trainen geen bb zou zijnPompen zoals bedoelt in BB is licht gewicht en hoge reps met slow excentrische beweging en knijpen.
Je moet kracht hebben om voldoende te kunnen groeien. Dus kracht is een basis om na te streven.Kan , ging er gewoon om dat zwaar trainen geen bb zou zijn
In een bulk wel. Cut word dat lastig, als ik evenveel haal en mijn kracht kan ik hetzelfde houden ben ik tevreden soms probeer ik er nog wat extra reps uit te rammenJe moet kracht hebben om voldoende te kunnen groeien. Dus kracht is een basis om na te streven.
Met progressief overload wil je elke training zwaarder kunnen trainen dan de keer ervoor.
In een cut moet je je gewicht wel op hetzelfde niveau kunnen houden zit je in de laatste 2 weken van de prep dan is het logisch dat je kracht afneemt. Dan heb je moeite om überhaupt je ogen open te houden.In een bulk wel. Cut word dat lastig, als ik evenveel haal en mijn kracht kan ik hetzelfde houden ben ik tevreden soms probeer ik er nog wat extra reps uit te rammen

Dus jij doet evenveel gewicht/reps bulk/cut, erg knap.In een cut moet je je gewicht wel op hetzelfde niveau kunnen houden zit je in de laatste 2 weken van de prep dan is het logisch dat je kracht afneemt. Dan heb je moeite om überhaupt je ogen open te houden.![]()
![]()