MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Je bent imo pas enigszins buff als je in wedstrijdshape 10kg meer weegt dan je in cm lang bent.

Dus op 185cm - 95kg.

En eigenlijk ben je dan alsnog smoll

Ja het liefst door een ander!

100% Alpha :rocker:

Je moet kracht hebben om voldoende te kunnen groeien. Dus kracht is een basis om na te streven.
Met progressief overload wil je elke training zwaarder kunnen trainen dan de keer ervoor.
In een bulk wel. Cut word dat lastig, als ik evenveel haal en mijn kracht kan ik hetzelfde houden ben ik tevreden soms probeer ik er nog wat extra reps uit te rammen

In een bulk wel. Cut word dat lastig, als ik evenveel haal en mijn kracht kan ik hetzelfde houden ben ik tevreden soms probeer ik er nog wat extra reps uit te rammen
In een cut moet je je gewicht wel op hetzelfde niveau kunnen houden zit je in de laatste 2 weken van de prep dan is het logisch dat je kracht afneemt. Dan heb je moeite om überhaupt je ogen open te houden. :roflol: :roflol:

• Haha
Waarderingen: AK
In een cut moet je je gewicht wel op hetzelfde niveau kunnen houden zit je in de laatste 2 weken van de prep dan is het logisch dat je kracht afneemt. Dan heb je moeite om überhaupt je ogen open te houden. :roflol: :roflol:
Dus jij doet evenveel gewicht/reps bulk/cut, erg knap.

Terug
Naar boven