- Waardering
- 12.240
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
Als ik je weer een keer zie. Mag ik ze dan aanraken?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik je weer een keer zie. Mag ik ze dan aanraken?
Jij altijdAls ik je weer een keer zie. Mag ik ze dan aanraken?
netjes hoor rippie, ben benieuwd naar het eindresultaat
Ik ook😝netjes hoor rippie, ben benieuwd naar het eindresultaat
Anders ik wel

Supertof man!
Waarom doe je de ene keer een smiley over je hoofd, als je de andere gewoon met je eigen face plaatst?
Ondat de andere poses niet met een lach warenWaarom doe je de ene keer een smiley over je hoofd, als je de andere gewoon met je eigen face plaatst?
Is nog 54dagen dusja liggen ruim op schema vind ik zelf.
Inderdaad. Vind dat ik nu eindelijk eens wat massa over houd van mijn bulk.Ja respect volhouden erna flinke rebound en groeien!
In 54 dagen heb je Ronnie Coleman conditioning.Is nog 54dagen dusja liggen ruim op schema vind ik zelf.
Is nog 54dagen dusja liggen ruim op schema vind ik zelf.
Einde kuur?
Nee als je steroids gebruikt dan ben je de beste👍🏼. Mijn lichaam is gezonder dan de jouwe, maar jammer dat je in deze sport perse moet gebruiken om respect te krijgen
goed bezig man, sterk antwoord ook ditNee als je steroids gebruikt dan ben je de beste👍🏼. Mijn lichaam is gezonder dan de jouwe, maar jammer dat je in deze sport perse moet gebruiken om respect te krijgen

Nee als je steroids gebruikt dan ben je de beste👍🏼. Mijn lichaam is gezonder dan de jouwe, maar jammer dat je in deze sport perse moet gebruiken om respect te krijgen