- Waardering
- 2.314
- Lengte
- 1m85
Waarom cutte je verkeerd?Zeker heb jaren lang verkeerd gecut waardoor ik alle massa verbrande. Dit is de eerste keer dat ik echt goed droog ga worden
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom cutte je verkeerd?Zeker heb jaren lang verkeerd gecut waardoor ik alle massa verbrande. Dit is de eerste keer dat ik echt goed droog ga worden
Zou daar ook nog maar een tijdje mee wachten. Maar als je eenmaal begint.....Daarom en wil misschien helemaal geen AAS gebruiken, want ik kan niet tegen naalden

Te agressief
Damn, goed fysiek man!Voordat Meeuw komt moet ik wel ff inkomen natuurlijk. Foto met plate op de machine doen is altijd wel een leuke pose.
Wel preek gehad ivm shirtje uit in de tweede zaal. Maar boven is ook nog een grote groepszaal dus geen paniek Meeuw![]()
![]()
![]()
![]()
Top fysiekVoordat Meeuw komt moet ik wel ff inkomen natuurlijk. Foto met plate op de machine doen is altijd wel een leuke pose.
Wel preek gehad ivm shirtje uit in de tweede zaal. Maar boven is ook nog een grote groepszaal dus geen paniek Meeuw![]()
![]()
![]()
![]()
Mag je niet meer zonder shirt in die plate loaded zaal?Voordat Meeuw komt moet ik wel ff inkomen natuurlijk. Foto met plate op de machine doen is altijd wel een leuke pose.
![]()
![]()
![]()
Denk dat we sws ff bij de balie moet melden dat we foto’s gaan nemenVoordat Meeuw komt moet ik wel ff inkomen natuurlijk. Foto met plate op de machine doen is altijd wel een leuke pose.
![]()
![]()
![]()
Zieke foto’sVoordat Meeuw komt moet ik wel ff inkomen natuurlijk. Foto met plate op de machine doen is altijd wel een leuke pose.
![]()
![]()
![]()
Jawel daar kan het wel. Dit was aan de andere kant. En we mogen naar boven toe als er geen les is 👍Mag je niet meer zonder shirt in die plate loaded zaal?
Komt goed 😌Denk dat we sws ff bij de balie moet melden dat we foto’s gaan nemen
Mooi fysiek 👌🏽Voordat Meeuw komt moet ik wel ff inkomen natuurlijk. Foto met plate op de machine doen is altijd wel een leuke pose.
![]()
![]()
![]()
Heel normale reactie om een klein beetje angst te hebben om iets in je eigen been te steken. Als je het echt wilt dan zet je je daar wel overheen.Daarom en wil misschien helemaal geen AAS gebruiken, want ik kan niet tegen naalden
Nou had ik toch een heel ander beeld van jou, als ik af en toe zie wat je in het voedingstopic plaatst.Voordat Meeuw komt moet ik wel ff inkomen natuurlijk. Foto met plate op de machine doen is altijd wel een leuke pose.
![]()
![]()
![]()
Ik ben de "feuteuwgraaf" 🤣Nou had ik toch een heel ander beeld van jou, als ik af en toe zie wat je in het voedingstopic plaatst.
Klopt want dit is iemand anders
Zo, jij bent flink gegroeid.Voordat Meeuw komt moet ik wel ff inkomen natuurlijk. Foto met plate op de machine doen is altijd wel een leuke pose.
![]()
![]()
![]()
Grap zo aanstekelijk heb mij gelijk ingeëntZo, jij bent flink gegroeid.
Edit: oh, jij was de fotograaf.