- Waardering
- 10.297
- Lengte
- 2m10
- Massa
- 52kg
- Vetpercentage
- 1%
Dacht dat je het meende sorryHet was maar een grapje, he.
Kei goed bezig toppertje, mad respect!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dacht dat je het meende sorryHet was maar een grapje, he.
Kei goed bezig toppertje, mad respect!

Heren kap even met elkaar naar beneden halen aub.
Lekker bezig meeuw, je bent een van de weinige nattys die hier überhaupt zijn progressie nog durft te delenNee als je steroids gebruikt dan ben je de beste👍🏼. Mijn lichaam is gezonder dan de jouwe, maar jammer dat je in deze sport perse moet gebruiken om respect te krijgen

Ja omdat ik er schijt aan heb ik sta boven de haatLekker bezig meeuw, je bent een van de weinige nattys die hier überhaupt zijn progressie nog durft te delen![]()
Denk dat het zo niet werkt...Gewoon volhouden na de wedstrijd ga je enorm groeien door de rebound als het goed is.
Idd want er is geen wedstrijd
Zo werkt dat wel hoor

Hoe dan? Je kan natural eindeloos cutten en bulken zonder spiergroei.
Heb elke week met de check in poseer/ voor-zij-achterkant fotos en dan kan je toch idd veel verschil zien dat er bijna wekelijks wel diepere definitie zichtbaar is.De lijnen op je benen zijn elke foto scherper.Na je cut een collage van al je progressiefoto's naast elkaar geeft een leuk resultaat denk ik.
En dan ga je weer cutten en ben je terug bij af.Is toch logisch als je droog traint en erna weer gaat bulken blaast je lichaam op als een spons.
Dit is met kuren en clean zijn zo zeker iemand als rippedmeeuw zal nog veel spiermassa kunnen winnen.
Ja als je aan je genetische max zit wel maar daar zit rippedmeeuw echt nog niet aan dus die kan nog genoeg spiermassa winnen.
Daarom en wil misschien helemaal geen AAS gebruiken, want ik kan niet tegen naaldenJa als je aan je genetische max zit wel maar daar zit rippedmeeuw echt nog niet aan dus die kan nog genoeg spiermassa winnen.
#OralOnly #SARMs #hashtagDaarom en wil misschien helemaal geen AAS gebruiken, want ik kan niet tegen naalden
Zeker heb jaren lang verkeerd gecut waardoor ik alle massa verbrande. Dit is de eerste keer dat ik echt goed droog ga wordenJa als je aan je genetische max zit wel maar daar zit rippedmeeuw echt nog niet aan dus die kan nog genoeg spiermassa winnen.
Dat wel natuurlijk, maar cutten en bulken gaat dat niet bevorderenJa als je aan je genetische max zit wel maar daar zit rippedmeeuw echt nog niet aan dus die kan nog genoeg spiermassa winnen.