XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Nee als je steroids gebruikt dan ben je de beste👍🏼. Mijn lichaam is gezonder dan de jouwe, maar jammer dat je in deze sport perse moet gebruiken om respect te krijgen
Lekker bezig meeuw, je bent een van de weinige nattys die hier überhaupt zijn progressie nog durft te delen :o

Gewoon volhouden na de wedstrijd ga je enorm groeien door de rebound als het goed is.

Is toch logisch als je droog traint en erna weer gaat bulken blaast je lichaam op als een spons.

Dit is met kuren en clean zijn zo zeker iemand als rippedmeeuw zal nog veel spiermassa kunnen winnen.

De lijnen op je benen zijn elke foto scherper. :thumbup: Na je cut een collage van al je progressiefoto's naast elkaar geeft een leuk resultaat denk ik.

De lijnen op je benen zijn elke foto scherper. :thumbup: Na je cut een collage van al je progressiefoto's naast elkaar geeft een leuk resultaat denk ik.
Heb elke week met de check in poseer/ voor-zij-achterkant fotos en dan kan je toch idd veel verschil zien dat er bijna wekelijks wel diepere definitie zichtbaar is.
Maar ben nog lang niet tevreden wil deze 2de helft van de cut vrij diep gaan om echt het maximale eruit te halen dat ik achteraf nergens spijt van heb.

Is toch logisch als je droog traint en erna weer gaat bulken blaast je lichaam op als een spons.

Dit is met kuren en clean zijn zo zeker iemand als rippedmeeuw zal nog veel spiermassa kunnen winnen.
En dan ga je weer cutten en ben je terug bij af.

Gaat lekker @ak :flexbiceps::flexbiceps:

Ja als je aan je genetische max zit wel maar daar zit rippedmeeuw echt nog niet aan dus die kan nog genoeg spiermassa winnen.
Zeker heb jaren lang verkeerd gecut waardoor ik alle massa verbrande. Dit is de eerste keer dat ik echt goed droog ga worden

Terug
Naar boven