ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Mag dood heb je niets aan dat soort figuren
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mag dood heb je niets aan dat soort figuren
Ik ook ✌️@ThaWasteland mooi werk topper. Ben benieuwd hoe ik eruit ga zien.
Met AAS?
Hou wel je hoofd recht/omlaag. Bij de meeste foto's hou je je hoofd zo hoog dat je recht in je neusgaten kan zien. Voor de rest zie ik het wel goedkomen, het zal je alvast een flinke shot zelfvertrouwen geven die fotoshoot, dus succes.@ThaWasteland mooi werk topper. Ben benieuwd hoe ik eruit ga zien.
Komt omdat de camera laag staatHou wel je hoofd recht/omlaag. Bij de meeste foto's hou je je hoofd zo hoog dat je recht in je neusgaten kan zien. Voor de rest zie ik het wel goedkomen, het zal je alvast een flinke shot zelfvertrouwen geven die fotoshoot, dus succes.
Ten eerste, dikke poten, dat wel, mega lekker bezig met trainen en eten man, ten tweede hahaha autoruit.
Hahaha, de dag dat er iemand op mijn vooruitgang reageert ipv mijn haar of huid(problemen) ga ik vieren met een fles prosecco.
Als je het scheert ziet het het er sowieso gelijk beter uit ondanks dat je hetzelfde eruit ziet 😵💫Hahaha, de dag dat er iemand op mijn vooruitgang reageert ipv mijn haar of huid(problemen) ga ik vieren met een fles prosecco.
Je ziet letterlijk alleen maar haar. Wat verwacht je danHahaha, de dag dat er iemand op mijn vooruitgang reageert ipv mijn haar of huid(problemen) ga ik vieren met een fles prosecco.
Vitiligo of lijkt dat zoHahaha, de dag dat er iemand op mijn vooruitgang reageert ipv mijn haar of huid(problemen) ga ik vieren met een fles prosecco.
Erg coole foto´s, mooie aerodynamische houding. Alleen staan je aerobars niet goed afgesteld - of zitten ze los?