AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Allemachtig! :eek:

Daaaaaaamn son, mirin.

Godver. ****ing streef, 21jarige k*tBelg. Dit kan toch nooit 13 % ofzo zijn man.

Godver. ****ing streef, 21jarige k*tBelg. Dit kan toch nooit 13 % ofzo zijn man.

Haha thx, geen idee.. 12 dan ofzo ? misschien 11. Sta wat vochtig van de oxy op de foto moeilijk te zien.
Foto is ook wat vertekend want met pols lijkt wel 30 cm :roflol: 21/22 is die normaal gezien.

Vroeger 18 ???

God allemachtig zeg :eek: Ziek ziek ziek!

Thanks jongens.
Volgende week ga ik eens ergens anders trainen omdat ik met een maatje afgesproken heb. Dan doe ik wel eens een side pic. Hopen dat het net geen controle is :roflol: srs stress voor. Je krijgt gewoon een sportverbod van 3/5 jaar.
Je mag zelfs niet in groep fietsen etc

Gym is vrij groot dus ook meer volk = meer kans op controle.

2j271ft.jpg
Trenbolone kicking in. schouder beginnen er wat uit te poppen. Here we go.

t*ring t*fus, wat een monster ouwe! Jelly, heel erg jelly. Sowieso streef fysiek.

Holy ****! Nice!

mother of god, 21 jaar en al 110 kg?

2,5 jaar of trenning. Ben meteen beginnen roiden. Jongens die denken dat ik geen "doorzettings vermogen" heb kunnen mijn rug op :p

Als roid gebruiker komt er nog een heel wat andere dagelijkse routine bij dan eten :p

Zat eerst nog te twijfelen om een pic te posten, not! Lol

:roflol: wat
1992?

Waarom wil ik hier op fappen? :dunno:
no homo

Doe maar normaal :roflol:

---------- Post added at 19:55 ---------- Previous post was at 19:52 ----------

Op men slechts stond ik trouwens op 56 kilo , dus alles is haalbaar. En op 56 kilo had ik zelfs vet op men heupen.
Op 58 kilo beginnen trainen. En nee ik heb geen goede genen. Is de grootste bullshit ook trouwens. Iedereen kan het.
Het is maar wat je er voor over hebt.

2,5 jaar of trenning. Ben meteen beginnen roiden. Jongens die denken dat ik geen "doorzettings vermogen" heb kunnen mijn rug op :p

Als roid gebruiker komt er nog een heel wat andere dagelijkse routine bij dan eten :p

sick body man, jellyyyyy
dus op je 18/19e al begonnen met roiden?

Fakkkk man. Monster

Gixel doe eens een spoon+vork pic. Geloof er niks van. Gevalletje Sava of muayboran dit

Omdat ik pm krijg over cycle :

100mg test p ED
100mg Tren A ED
100mg oxy ED
Dbol 20mg ED

6iu nordi (stap over naar geno)
Binnen 4 weken voeg ik 750mg test doe.

Terug
Naar boven