MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Iedereen zen mening, ik zeik ook op powerlifters maar de meeste zijn wel stuk voor stuk sterker dan mij :roflol:

---------- Post added at 20:23 ---------- Previous post was at 20:18 ----------

Had geen idee wat die deed onder begeleiding van een van Nederland's beste bodybuilders?
En hoe kan iemand die begint met trainen wel direct 100% weten wat die doet en dus direct zo effectief trainen en vooral juicen met dermate genoeg kennis om er na 2,5 jaar uit te zien als wedstrijdbodybuilders na 10 jaar trainen en kuren?

Wedstrijd gaat wat ver ;) ik las me van men 17 al in over de sport en dan vooral aas.
Over gh en slin ben ik me een jaar geleden pas in beginnen verdiepen.

De conditie van een wedstrijdatleet duwt mij de grond in zeker weten.

En het ging net zo goed in dit topic.. :rolleyes:
2j271ft.jpg
Trenbolone kicking in. schouder beginnen er wat uit te poppen. Here we go.
Nice man!!
:wanker: (no homo ofc)

• Like
Waarderingen: mat
Pff wat een gedoe om niets. Niemand moet trouwens mijn posts aannemen als die dat niet wil. Ik post gewoon men eigen ervaring. Over dat nordi topic had ik ook al een boel commentaar te pakken gekregen.

Laten we gewoon verder pics posten ? of natty/niet natty discussies houden.

Maar je kunt ff fototjes plaatsen toch met dbb erbij? Kost misschien 1 min en dan krijg je alle aandacht die je waarschijnlijk zo graag wilt.

Waarom is dat apart en mag je wel met een dikke pens rondlopen? Niet richting jou persoonlijk maar jij postte 't dus vraag ik 't aan jou.

Iedereen moet lekker zelf weten wat ie doet, maar ik zou er zo niet bij willen lopen. Ik zou er ook niet fatsig of uitgemergeld bij willen lopen.

Gast ga toch weg man. Wie gaat zich nou 2 jaar inlezen over AAS zonder erbij te bedenken om maar eens de sportschool in te stappen?

Maar je kunt ff fototjes plaatsen toch met dbb erbij? Kost misschien 1 min en dan krijg je alle aandacht die je waarschijnlijk zo graag wilt.

Iedereen moet lekker zelf weten wat ie doet, maar ik zou er zo niet bij willen lopen. Ik zou er ook niet fatsig of uitgemergeld bij willen lopen.

Ja want ik kick op aandacht :rolleyes: Waarom heb ik hier eigenlijk gepost ? Beter posten de PL'ers eens wat foto's met hun blote pens want ik zie ze 9/10 enkel in shirt.

---------- Post added at 20:28 ---------- Previous post was at 20:27 ----------

Gast ga toch weg man. Wie gaat zich nou 2 jaar inlezen over AAS zonder erbij te bedenken om maar eens de sportschool in te stappen?

Ik maak er geen woorden meer aan vuil hoor haha :p

Ja want ik kick op aandacht :rolleyes: Waarom heb ik hier eigenlijk gepost ? Beter posten de PL'ers eens wat foto's met hun blote pens want ik zie ze 9/10 enkel in shirt.

Omdat veel mensen het niet vertrouwen en je het dan 100% kunt bewijzen omdat je verhaal niet echt geloofwaardig overkomt.

Dat laatste regeltje komt nou ook niet echt betrouwbaar over.

Shirtless 'tards

Zou er ook geen woorden meer aan vuil maken, want je kan je er nooit uitlullen behalve met een foto als bewijs. Je hele verhaal stinkt aan alle kanten op. En je weet zelf ook wel, als het ergens naar stront ruikt heeft of iemand een ruft gelaten of er ligt ook echt stront.

In deze bedoel ik dan dat je ofwel liegt over je trainingstijd/leeftijd etc of dat je echt een foto van totaal iemand anders gebruikt.

Maar kom maar op met nog meer argumenten waarom het allemaal wel kan, zet jezelf maar nog meer voor schut.

Omdat veel mensen het niet vertrouwen en je het dan 100% kunt bewijzen omdat je verhaal niet echt geloofwaardig overkomt.

Dat laatste regeltje komt nou ook niet echt betrouwbaar over.

Ik heb geen verhaal, zoals ik al zei heb ik gezegt dinsdag een goede side pic te maken. Toch blijft er belachelijke commentaar komen dus waarom zou ik me dan moeten bewijzen.
Internetfame ? nee dank je.

ik begin ook mijn twijfels te krijgen. Wanneer je het echt zou zijn, zou je er alles aan willen doen om je gelijk te bewijzen en de haters ongelijk te geven.

****ing dbb , here wo go again :roflol:

---------- Post added at 20:32 ---------- Previous post was at 20:31 ----------

Ericr geef me maar een topicban , dan kom ik ook niet meer in de verleiding.

Haha, nu is het wel 100% zeker dat je foto fake is :') lekker gefapt op alle "wow, je bent echt huge" en "jezus, wat een beest" etc. xD

Wel goede troll :D

Ik heb geen verhaal, zoals ik al zei heb ik gezegt dinsdag een goede side pic te maken. Toch blijft er belachelijke commentaar komen dus waarom zou ik me dan moeten bewijzen.
Internetfame ? nee dank je.

Omdat het totaal geen moeite is om even een fototje te maken met de tekst dbb erbij, moet je kijken hoeveel nutteloze energy je nou wel niet hier in steekt. Dat had heel erg eenvoudig voorkomen kunnen worden door bewijsmateriaal te plaatsen...................

Ik geef je tot 10u de tijd om een foto te plaatsen als bewijsmateriaal, anders ben je een leugenachtig liegend liegbeest dat liegt.

Haha, nu is het wel 100% zeker dat je foto fake is :') lekker gefapt op alle "wow, je bent echt huge" en "jezus, wat een beest" etc. xD

Wel goede troll :D

ja inderdaad , sorry jongens dat ik fake fotos gepost heb. Ik hoop dat jullie het mij kunnen vergeven.

Nee nee vasthouden tot dinsdag, negeer dit topic gewoon even ;)

Nee nee vasthouden tot dinsdag, negeer dit topic gewoon even ;)

Idd, als je dinsdag een sidepic kan posten met een lepel/vork/briefje etc whatever you like neem ik m'n woorden terug dat er stront ligt. Dan heeft er slechts iemand een ruft gelaten wat de stank veroorzaakt heeft.

Snap dat nooit, wel een foto nemen en op DBB zetten, maar wanneer er dan om een spoonpic gevraagd wordt, is het ineens teveel moeite.

Terug
Naar boven