Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee gewoon nu een foto met een vork en lepel in 1 hand

Omdat ik pm krijg over cycle :
100mg test p ED
100mg Tren A ED
100mg oxy ED
Dbol 20mg ED
6iu nordi (stap over naar geno)
Binnen 4 weken voeg ik 750mg test doe.
Ik vind het vrij shockerend dat je zo vroeg begonnen met met gebruiken van anabolen kuurtjes, en dat schijnbaar veel mensen op dbb een fysiek als dit ambiëren. Je bent idd erg groot en kurkdroog, maar elk deel van je lichaam straalt anabolen uit. En het lijkt me apart om zo door het leven te moeten.
meeste complimenten zijn ook gwn van mannen. Vrouwen vinden er over het algemeen niets aan.Iedereen zijn eigen mening uiteraard. Ik heb jouw foto ook gezien en dat ziet er inderdaad wat natuurlijker uit en toch buff.
Ik krijg irl trouwens meer slechte reacties dan goedemeeste complimenten zijn ook gwn van mannen. Vrouwen vinden er over het algemeen niets aan.

Sowieso ben je ook 100% zeker een kloontje.
Nu ik je postgeschiedenis vluchtig heb gecheckt kom je wel erg overeen met Sava. Fake pics en veel AAS advies geven. En dat in je eerste 2 weken op DBB...
Maar goed, je hoeft je ook niet te bewijzen, want dat kan je niet. Vraag me wel af waarom mensen het tof vinden om te pronken met andermans fysiek.

Nu ik je postgeschiedenis vluchtig heb gecheckt kom je wel erg overeen met Sava. Fake pics en veel AAS advies geven. En dat in je eerste 2 weken op DBB...
Maar goed, je hoeft je ook niet te bewijzen, want dat kan je niet. Vraag me wel af waarom mensen het tof vinden om te pronken met andermans fysiek.

Hij had hiervoor een ander account.
Maar heb meerdere foto's gezien en is volgens mij wel legit.
Tijd terug foto van rug gepost geloof ik.
Jongens ff serieus. Niemand ziet er zo uit na 2 jaar trainen en non stop juicen. Neem jesse als voorbeeld, die heeft hetzelfde gedaan en komt nog niet eens een beetje in de buurt.
Ik vind het vrij shockerend dat je zo vroeg begonnen met met gebruiken van anabolen kuurtjes, en dat schijnbaar veel mensen op dbb een fysiek als dit ambiëren. Je bent idd erg groot en kurkdroog, maar elk deel van je lichaam straalt anabolen uit. En het lijkt me apart om zo door het leven te moeten.
Jesse ging 1 jaar on, is een stuk langer en had geen idee wat ie deed. Je onderschat wat een high dose GH kan doen denk ik. Als je vanaf dag 1 ON gaat op aardige doses schiet je in no-time naar de 100 kg volgens mij, ook op zijn 1.78.