MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

geloof er ook vrij weinig van

Ik ben geen sletje dat me hoeft te bewijzen. Als je me niet gelooft is dat prima. Interesseert me ook geen ruk.

:roflol: ****in bullshit.

Spoonpic

Jongens ff serieus. Niemand ziet er zo uit na 2 jaar trainen en non stop juicen. Neem jesse als voorbeeld, die heeft hetzelfde gedaan en komt nog niet eens een beetje in de buurt.

Ik ga wel terug naar de aas sectie. spooners :p

ben ook wel benieuwd eigenlijk

Ik vind het vrij shockerend dat je zo vroeg begonnen met met gebruiken van anabolen kuurtjes, en dat schijnbaar veel mensen op dbb een fysiek als dit ambiëren. Je bent idd erg groot en kurkdroog, maar elk deel van je lichaam straalt anabolen uit. En het lijkt me apart om zo door het leven te moeten.

Ik vind het vrij shockerend dat je zo vroeg begonnen met met gebruiken van anabolen kuurtjes, en dat schijnbaar veel mensen op dbb een fysiek als dit ambiëren. Je bent idd erg groot en kurkdroog, maar elk deel van je lichaam straalt anabolen uit. En het lijkt me apart om zo door het leven te moeten.

Iedereen zijn eigen mening uiteraard. Ik heb jouw foto ook gezien en dat ziet er inderdaad wat natuurlijker uit en toch buff.

Ik krijg irl trouwens meer slechte reacties dan goede ;) meeste complimenten zijn ook gwn van mannen. Vrouwen vinden er over het algemeen niets aan.

Iedereen zijn eigen mening uiteraard. Ik heb jouw foto ook gezien en dat ziet er inderdaad wat natuurlijker uit en toch buff.

Ik krijg irl trouwens meer slechte reacties dan goede ;) meeste complimenten zijn ook gwn van mannen. Vrouwen vinden er over het algemeen niets aan.

Je traint toch ook voor jezelf en niet voor anderen ;)
Maar al westrijd(en) gedaan?

Ik ga wel terug naar de aas sectie. spooners :p

Sowieso ben je ook 100% zeker een kloontje.
Nu ik je postgeschiedenis vluchtig heb gecheckt kom je wel erg overeen met Sava. Fake pics en veel AAS advies geven. En dat in je eerste 2 weken op DBB...

Maar goed, je hoeft je ook niet te bewijzen, want dat kan je niet. Vraag me wel af waarom mensen het tof vinden om te pronken met andermans fysiek.

Nu ik je postgeschiedenis vluchtig heb gecheckt kom je wel erg overeen met Sava. Fake pics en veel AAS advies geven. En dat in je eerste 2 weken op DBB...

Maar goed, je hoeft je ook niet te bewijzen, want dat kan je niet. Vraag me wel af waarom mensen het tof vinden om te pronken met andermans fysiek.

Gixel --> Gxl1 :rolleyes:

:Thumbs: ik ga me er niet moe aan maken. Volgende pic zal ik wel even spoonen voor de liefhebbers.

Hij had hiervoor een ander account. ;)

Maar heb meerdere foto's gezien en is volgens mij wel legit.
Tijd terug foto van rug gepost geloof ik.

Dat verklaart wel waarom zn eerste en enige gemaakte topic een soort guide is hoe je fake HGH kan spotten.
Zou al helemaal bizar zijn voor iemand na 2 dagen lid of iets dergelijks.

Hij had hiervoor een ander account. ;)

Maar heb meerdere foto's gezien en is volgens mij wel legit.
Tijd terug foto van rug gepost geloof ik.

Muayboran postte ook elke maand nieuwe pics.

Jongens ff serieus. Niemand ziet er zo uit na 2 jaar trainen en non stop juicen. Neem jesse als voorbeeld, die heeft hetzelfde gedaan en komt nog niet eens een beetje in de buurt.

Jesse ging 1 jaar on, is een stuk langer en had geen idee wat ie deed. Je onderschat wat een high dose GH kan doen denk ik. Als je vanaf dag 1 ON gaat op aardige doses schiet je in no-time naar de 100 kg volgens mij, ook op zijn 1.78.

Pff wat een gedoe om niets. Niemand moet trouwens mijn posts aannemen als die dat niet wil. Ik post gewoon men eigen ervaring. Over dat nordi topic had ik ook al een boel commentaar te pakken gekregen.

Laten we gewoon verder pics posten ? of natty/niet natty discussies houden.

Waarom is dat apart en mag je wel met een dikke pens rondlopen? Niet richting jou persoonlijk maar jij postte 't dus vraag ik 't aan jou.

Jesse ging 1 jaar on, is een stuk langer en had geen idee wat ie deed. Je onderschat wat een high dose GH kan doen denk ik. Als je vanaf dag 1 ON gaat op aardige doses schiet je in no-time naar de 100 kg volgens mij, ook op zijn 1.78.

Had geen idee wat die deed onder begeleiding van een van Nederland's beste bodybuilders?
En hoe kan iemand die begint met trainen wel direct 100% weten wat die doet en dus direct zo effectief trainen en vooral juicen met dermate genoeg kennis om er na 2,5 jaar uit te zien als wedstrijdbodybuilders na 10 jaar trainen en kuren?

Terug
Naar boven