- Waardering
- 27.917
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vraag hem eens naar zijn 1rm op de deadlifts 🤪We hebben toestemming van je vader @MetalNDeadlifts![]()
Precies. Gas er op tegen die jongen.We hebben toestemming van je vader @MetalNDeadlifts![]()
't boeit je zo weinig dat je op elke reactie die niet zegt hoe buff je bent helemaal vleermuizenpoepgek gaat. Laat je niet zo opfokken ouwe. Die hoge cortisol levels zijn wrs de reden voor 't gebrek aan gains.Mij boeit het niet. Maar dan kun je ook iets terug verwachten. Zeg alleen dat ik van veel mensen heb gehoord dat ze geen log wouden openen door dat
Welkom op het internetDus ik moet mijn hoofd maar niet posten om niet uitgescholden te worden wat een rare manier zo ga je toch niet met elkaar om
Die opmerking van dat stopcontact?
Maar niet van dat kaliber tho. Zijn probleem is dat hij een soort van varkensneus heeft en daardoor zijn neusgaten veel zichtbaarder zijn dan normaal.Als je je kin omhoog houdt, en een foto van onderen maakt (wat je daar doet) heeft vrijwel iedereen een stopcontact.
Bij sommige hier is het een komkommer, of aubergine.Ben 1 van de weinige die er schijt aan heeft en gewoon post. Je krijgt hier alleen respect als je gelijk een naald in je kont stopt
ik schiet je neer met 50 kaliberMaar niet van dat kaliber tho. Zijn probleem is dat hij een soort van varkensneus heeft en daardoor zijn neusgaten veel zichtbaarder zijn dan normaal.
Welke van de twee is het nou?
Ik laat niks fixen.Welke van de twee is het nou?
En dan zeg je dat ik jou niet help. lol. Ik vertel je tenminste de waarheid. I.p.v. die onnozele leugens die je zogenaamd moeten helpen om je je''beter'' te laten voelen. Hoe je je neus ook wendt of keert, hij blijft fuckup. Ik kan er niet meer van maken helaas.
Of je accepteert gewoon hoe het is(wat je dus nog steeds niet kan). Of je laat het fixen.
Dan moet je je ook niet als een b*ch gedragen als iemand er wat van zegt.
Gaat lekker! 💪
Thanks topper
Misschien een keer wat aardiger worden hoop niet dat je zo in het echt bent.Dan moet je je ook niet als een b*ch gedragen als iemand er wat van zegt.
Waarom denk je dat ik alleen woon met mijn twee katten?Misschien een keer wat aardiger worden hoop niet dat je zo in het echt bent.