AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Mij boeit het niet. Maar dan kun je ook iets terug verwachten. Zeg alleen dat ik van veel mensen heb gehoord dat ze geen log wouden openen door dat
't boeit je zo weinig dat je op elke reactie die niet zegt hoe buff je bent helemaal vleermuizenpoepgek gaat. Laat je niet zo opfokken ouwe. Die hoge cortisol levels zijn wrs de reden voor 't gebrek aan gains.

Over me neus is geen kritiek dat is gwn beledigen
Die opmerking van dat stopcontact?
Als je je kin omhoog houdt, en een foto van onderen maakt (wat je daar doet) heeft vrijwel iedereen een stopcontact.

Op je foto's heb je dat veel meer dan in 't echt. Althans, op die meet viel dat mij niet op. Maar de laatste keer dat ik je dat duidelijk probeerde te maken was dat ook al beledigen 🤷🏼‍♀️

Serieus, lekker belangrijk als je tijdens poseren niet uhm charmant bent. Alleen zonde voor jezelf als het zo gevoelig ligt.

Laatst bewerkt:
Als je je kin omhoog houdt, en een foto van onderen maakt (wat je daar doet) heeft vrijwel iedereen een stopcontact.
Maar niet van dat kaliber tho. Zijn probleem is dat hij een soort van varkensneus heeft en daardoor zijn neusgaten veel zichtbaarder zijn dan normaal.

Here We Go Again GIF

en een langzame dood ondergaat
Welke van de twee is het nou?

En dan zeg je dat ik jou niet help. lol. Ik vertel je tenminste de waarheid. I.p.v. die onnozele leugens die je zogenaamd moeten helpen om je je''beter'' te laten voelen. Hoe je je neus ook wendt of keert, hij blijft fuckup. Ik kan er niet meer van maken helaas.

Of je accepteert gewoon hoe het is(wat je dus nog steeds niet kan). Of je laat het fixen.

Welke van de twee is het nou?

En dan zeg je dat ik jou niet help. lol. Ik vertel je tenminste de waarheid. I.p.v. die onnozele leugens die je zogenaamd moeten helpen om je je''beter'' te laten voelen. Hoe je je neus ook wendt of keert, hij blijft fuckup. Ik kan er niet meer van maken helaas.

Of je accepteert gewoon hoe het is(wat je dus nog steeds niet kan). Of je laat het fixen.
Ik laat niks fixen.

Holy shit kapot goede progressie en dat in een paar uur tijd.

rippie, laat je niet opnaaien, doe je ding en doe zo voort, gaat best prima zo.
maar hou er nou mee op om mensen dood te wensen, dat is zoiets achterlijks, gewoon niet doen.

Misschien een keer wat aardiger worden hoop niet dat je zo in het echt bent.
Waarom denk je dat ik alleen woon met mijn twee katten?

Maar goed, mijn neus is ook fuckedup. Zeker bij het maken van een selfie, met bepaalde belichting etc. Daarom maak ik liever ook geen selfies. Zo heb ik geaccepteerd er mee om te gaan. Als ik het niet kan zien, is het er niet. Tada.

Er zijn wel twee dingen die ik niet kon accepteren en dat waren mijn meth tanden en mijn schaamhaarbaard. Daarom heb ik beiden laten fixen. Het is wat het is breh.

Terug
Naar boven