MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Ex6kIOXW8AE3phI.jpg

Buy the dip.

Kan ik al ergens CBDC kopen? :lol:

:roflol: @wovano Die gast met bril die je aankijkt. #spillepoten
:roflol::roflol::roflol::roflol:

Een Holland hardcore hazes shirt met een Schultenbrau zwembroek en een heuptasje.

Heb ik een nieuwe trend gemist? :roflol:

Ik post wel af en toe. Dan zijn er echt wel een paar aardige mensen bij. Maar wordt dan vaak ook meteen afgezeken. Beetje positieve of gewoon inhoudelijke feedback zou me meer motiveren. Nu vraag ik mezelf soms af of ik überhaupt nog wel foto's zou willen plaatsen. Trainen doe ik voor mezelf en niets of niemand houd me tegen, maar toch ist nie zo leuk soms. En ja, ik weet, heb misschien ook teveel lichaamshaar om t goed te kunnen zien. Daar gaat die kritiek ook vaak over. Laat je gewoon niet gek maken en vreet je ijzer elke dag. Argh.
Het is toch een beetje zo op dbb? Elkaar afzeiken voor de gek houden in de maling nemen. Maar wanneer iemand een log opent en met vragen zit of hulp nodig is dan krijgt hij best wel veel bijval. Neem bvb imnewhere. Die heeft best wel veel hulp gekregen en zoals hem zijn er zat andere mensen die wanneer ze om hulp vragen dat ook best wel krijgen.

Er zijn ook maar een bepaald aantal leden echt actief. En als het op foto's posten aankomt. Niet iedereen is zo geil van zichzelf als een @ryan r die twee shoots in de week doet. En helemaal als je net nieuw bent hier dan is het op zich al raar om een foto te posten omdat je verder niemand kent.

Tegenwoordig is iedereen zo butt hurt gelijk ongelofelijk. ja als je twee pakkies shag als borsthaar hebt en je post dan een foto natuurlijk krijg je daar reacties op helemaal op dbb.
En om zielig te doen en vergelijken met mensen die shows doen is sowieso al belachelijk of je met forum alpha @th0maz te vergelijken.

Het is toch een beetje zo op dbb? Elkaar afzeiken voor de gek houden in de maling nemen. Maar wanneer iemand een log opent en met vragen zit of hulp nodig is dan krijgt hij best wel veel bijval. Neem bvb imnewhere. Die heeft best wel veel hulp gekregen en zoals hem zijn er zat andere mensen die wanneer ze om hulp vragen dat ook best wel krijgen.

Er zijn ook maar een bepaald aantal leden echt actief. En als het op foto's posten aankomt. Niet iedereen is zo geil van zichzelf als een @ryan r die twee shoots in de week doet. En helemaal als je net nieuw bent hier dan is het op zich al raar om een foto te posten omdat je verder niemand kent.

Tegenwoordig is iedereen zo butt hurt gelijk ongelofelijk. ja als je twee pakkies shag als borsthaar hebt en je post dan een foto natuurlijk krijg je daar reacties op helemaal op dbb.
En om zielig te doen en vergelijken met mensen die shows doen is sowieso al belachelijk of je met forum alpha @th0maz te vergelijken.
Dat rughaar incident bijvoorbeeld?🤣🤣

Ja daar leer je van🤷‍♂️

Terug
Naar boven