MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

rippie, laat je niet opnaaien, doe je ding en doe zo voort, gaat best prima zo.
maar hou er nou mee op om mensen dood te wensen, dat is zoiets achterlijks, gewoon niet doen.
Thanks ja maar hij weet dat zoiets gevoelig is, dan kan je iets terug verwachten wat hij doet is net zo laag. Maar ik geef hem geen aandacht meer

Waarom denk je dat ik alleen woon met mijn twee katten?

Maar goed, mijn neus is ook fuckedup. Zeker bij het maken van een selfie, met bepaalde belichting etc. Daarom maak ik liever ook geen selfies. Zo heb ik geaccepteerd er mee om te gaan. Als ik het niet kan zien, is het er niet. Tada.

Er zijn wel twee dingen die ik niet kon accepteren en dat waren mijn meth tanden en mijn schaamhaarbaard. Daarom heb ik beiden laten fixen. Het is wat het is breh.
Facings voor je tanden zo ja waar?

Tja en dat verziekt helaas wel 't forum. 99% die hier post juiced, ja dan gaat het allemaal een stukje sneller en word je groter. Natties posten hier nooit meer wat. Je kan het ook gewoon supporten ipv iemand te bashen die gewoon dedicated is. Rellen doe je maar in 't battletopic
Ik post wel af en toe. Dan zijn er echt wel een paar aardige mensen bij. Maar wordt dan vaak ook meteen afgezeken. Beetje positieve of gewoon inhoudelijke feedback zou me meer motiveren. Nu vraag ik mezelf soms af of ik überhaupt nog wel foto's zou willen plaatsen. Trainen doe ik voor mezelf en niets of niemand houd me tegen, maar toch ist nie zo leuk soms. En ja, ik weet, heb misschien ook teveel lichaamshaar om t goed te kunnen zien. Daar gaat die kritiek ook vaak over. Laat je gewoon niet gek maken en vreet je ijzer elke dag. Argh.

Ik post wel af en toe. Dan zijn er echt wel een paar aardige mensen bij. Maar wordt dan vaak ook meteen afgezeken. Beetje positieve of gewoon inhoudelijke feedback zou me meer motiveren. Nu vraag ik mezelf soms af of ik überhaupt nog wel foto's zou willen plaatsen. Trainen doe ik voor mezelf en niets of niemand houd me tegen, maar toch ist nie zo leuk soms. En ja, ik weet, heb misschien ook teveel lichaamshaar om t goed te kunnen zien. Daar gaat die kritiek ook vaak over. Laat je gewoon niet gek maken en vreet je ijzer elke dag. Argh.

Ik heb het ook wel eens aangekaart bij de mods, dat er een aantal figuren hier reageert alsof ze nog de alfa op het schoolplein moeten spelen, maar er veranderd weinig. Enige oplossing nu is om deze mensen op ''negeer'' te zetten.

Dat soort opmerkingen laten mij persoonlijk alleen maar harder vlammen, jullie gaan zien!

Heb ook al veel shit gehoord hier , word er uiteindelijk alleen maar beter van.

Ik heb het ook wel eens aangekaart bij de mods, dat er een aantal figuren hier reageert alsof ze nog de alfa op het schoolplein moeten spelen, maar er veranderd weinig. Enige oplossing nu is om deze mensen op ''negeer'' te zetten.
Moet iedereen dan maar poeslief en fake reageren? Omdat iemand anders op z'n zieltje wordt getrapt? Het is een openbaar forum, idem als je op insta foto's post dan kun je ook nevatieve reacties verwachten en als het altijd dezelfde zijn dit gewoon negeren.

Dat soort opmerkingen laten mij persoonlijk alleen maar harder vlammen, jullie gaan zien!

Heb ook al veel shit gehoord hier , word er uiteindelijk alleen maar beter van.

Jij bent dan ook iets verder in je leven en kan wat meer hebben dan de beginners.

Je ziet hier erg weinig nieuwe aanwas, de meeste haken al af na 1-2 topics waarin ze afgezeken worden.

PS, volgens mij zijn er maar 20 mensen actief aan het posten elke dag op 't forum :D

Moet iedereen dan maar poeslief en fake reageren? Omdat iemand anders op z'n zieltje wordt getrapt? Het is een openbaar forum, idem als je op insta foto's post dan kun je ook nevatieve reacties verwachten en als het altijd dezelfde zijn dit gewoon negeren.
Ik denk wel dat er een stuk meer mensen dingen gaan posten, (foto's of tinderdates :D ) als ze niet meteen afgezeken worden.

Waarom nog iets delen met mensen die toch alleen maar lopen te zeiken?

Het is naast dit ook zo dat als je in de echte wereld leuke dingen hoort en je hier meteen wordt afgezeken je diep van binnen weet dat er een vent op zijn zolderkamertje heel erg geen leven aan het hebben is. Dat is ook een goede motivatie om weer te posten.

Ik denk wel dat er een stuk meer mensen dingen gaan posten, (foto's of tinderdates :D ) als ze niet meteen afgezeken worden.

Waarom nog iets delen met mensen die toch alleen maar lopen te zeiken?
Nou is dbb zoals je hierboven zegt ook aardig 'dood' en zit er vooral een vast clubje op dus :')

Jij bent dan ook iets verder in je leven en kan wat meer hebben dan de beginners.

Je ziet hier erg weinig nieuwe aanwas, de meeste haken al af na 1-2 topics waarin ze afgezeken worden.

PS, volgens mij zijn er maar 20 mensen actief aan het posten elke dag op 't forum :D
Als je er een paar keer doorheen gaat, dan valt het wel mee daarna. Maar dan moet je wel gewoon steeds terugkomen en niet blijven janken. Merendeel heb ik ook zelf laten escaleren toen maar gewoon iedereen tegendeel laten zien met progressie 🤙

Had er in het begin veel moeite mee om mee om te gaan maar f**k it. Je kan niet met iedereen vrienden zijn en dat is mn doel ook niet.

Nou is dbb zoals je hierboven zegt ook aardig 'dood' en zit er vooral een vast clubje op dus :')
Ja, en daar moet je imo dan ook normaal mee omgaan, als er 2-3 mensen geen foto's meer in dit topic posten staat er gewoon niks meer.

Forum is wel echt een goede community om mensen te leren kennen binnen bodybuilding NL
Of je gaat gewoon naar buiten en spreekt mensen daar gewoon aan. Doe je ook meteen wat sociale vaardigen op. Lijkt mij veel beter dan elkaar af te trekken op een autistische bb forum.

Jouw probleem is dat dit forum jouw focking leven is. Daarom word je ook elke keer zo hysterisch als iemand hier iets over je zegt wat niet in jouw straatje past.

Terug
Naar boven