- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Je kop ziet er zoveel beter uit met dit vet percentage
No homo x
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kop ziet er zoveel beter uit met dit vet percentage
Zou je doen.
Nu moet hij zijn hele leven verder op 1400 kcal.Je kop ziet er zoveel beter uit met dit vet percentage
No homo x
nee want zijn onderhoud zal wel hoger liggen

Singelberg kliniek belgie, paar kennissen daar ook tevreden met het resultaat. L/R klier ongeveer 2500€.
Zou ook jullie allebei tegelijkertijd doen #nohomo
Thanks man. Vind ik zelf ook merk ook dat mensen nu sneller contact met mij zoeken misschien zie ik er ook vriendelijker uit zonder bolle kop. 😂😂Je kop ziet er zoveel beter uit met dit vet percentage
No homo x
Moest je plassen?
Valt nog mee, toen ik ff snelle search deed kwam ik uit op 8 doezoeSingelberg kliniek belgie, paar kennissen daar ook tevreden met het resultaat. L/R klier ongeveer 2500€.
Iedereen heeft een bepaald vet % waar z'n hoofd er het best mee uit ziet, denk dat huidig vet % voor jou goed isThanks man. Vind ik zelf ook merk ook dat mensen nu sneller contact met mij zoeken misschien zie ik er ook vriendelijker uit zonder bolle kop. 😂😂
Belgie vs nederland.Valt nog mee, toen ik ff snelle search deed kwam ik uit op 8 doezoe
Iedereen heeft een bepaald vet % waar z'n hoofd er het best mee uit ziet, denk dat huidig vet % voor jou goed is
Zelf heb ik op dit moment echt een ingevallen kop wat ik erg lelijk vind
Iedereen heeft een bepaald vet % waar z'n hoofd er het best mee uit ziet, denk dat huidig vet % voor jou goed is
Zelf heb ik op dit moment echt een ingevallen kop wat ik erg lelijk vind
Moet je eens tijdens je cut in een supermarkt werken, dan heb je echt zin om iedereen uit te halenBen wel blij dat het straks klaar is het cutten 1400 word je niet vrolijk van. Word vooral heel snel moe van mensen die heel veel praten maar eigenlijk niks zeggen
Man in een bulk had ik er zelfs last van , vooral die oude vrouwen.Moet je eens tijdens je cut in een supermarkt werken, dan heb je echt zin om iedereen uit te halen

Halo effect.Thanks man. Vind ik zelf ook merk ook dat mensen nu sneller contact met mij zoeken misschien zie ik er ook vriendelijker uit zonder bolle kop. 😂😂
Clark kent
Krijg Harry Potter toch wel meeste. Dexter ook wel eens, maar Clark Kent hoor ik voor het eerst