- Waardering
- 27.898
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha het is je vergeven. Ik vind jouw versie van microneedling ook geweldig bro. Slins for the win!Commentaar op mensen met Tattoo’s of wtf heb je het over
sorry, deze ‘boomer‘ wist niet dat het om zo een roller ging.
1x per week 4ml 50mm heb ik geen moeite meeHet hele dunne korte naalden en vaker injecteren, komt vanuit mijn generatie.
Sommige zijn nog blijven hangen met 21G 40/50mm in je billetjes
Een Lat spread is een betere pose om je lats zichtbaar te krijgen. Hoogte van aanhechting is inderdaad genetisch, maar voor dit moment zou ik gewoon nog een flinke tijd doortrainen tot er wat meer massa op zit.![]()
Is het normaal dat mn lats niet eens dichtbij mijn onderrug komen? Is dit genetisch of gewoon verder trainen met geduld? (Of poseer ik gewoon bagger)
Jij hebt ook wk wat grammen erin zitten
Ze gaan wel vrij diep alleen zie je dat pas na 15kg meat erbij, doe lies de groetjes van me op date![]()
Is het normaal dat mn lats niet eens dichtbij mijn onderrug komen? Is dit genetisch of gewoon verder trainen met geduld? (Of poseer ik gewoon bagger)
Netjes die lats zijn ook mega. Poten ook best van formaat.

Je drukt je schouder bladen tegen elkaar aan. Je moet ze spreiden. Maar dat komt wel als je door oefent![]()
mad respect dat je überhaupt posing oefent. Probeer wat docu’s te kijken zo heb ik ook mijn posing wat verbeterd. Zijn gewoon trieste sukkeltjes je bent lekker bezig lekker doorgrinden👊🏼Thanks, inham van de borstspier. Heb overigens rechter pec wel een verdikking van de tepelklier die evenmin nu wat meer opvalt naarmate ik droger word. Heb hiervan een echo laten maken en is restant van me puberjaren, maar nooit last van gehad simpelweg gezien ik nooit zo droog als nu ben geweest.Netjes die lats zijn ook mega. Poten ook best van formaat.
Wat is er met je rechter borst? Is dat een vorm van gyno of de aanhechting van je borstspier doe zo met een inham loopt?
Keurig fysiek![]()
Jaa sws, ben het al gewend. Zal idd eat docus erover kijken@jhonfromtokyo gewoon negeren man zo deden ze ook altijd tegen mijmad respect dat je überhaupt posing oefent. Probeer wat docu’s te kijken zo heb ik ook mijn posing wat verbeterd. Zijn gewoon trieste sukkeltjes je bent lekker bezig lekker doorgrinden👊🏼
Die van ronnie is goedJaa sws, ben het al gewend. Zal idd eat docus erover kijken
Maar zelfs zijn grootste concurrent, Kevin Levrone, kreeg zijn schouderbladen niet goed gespreid in de rear double biceps.
Blijft lastig door ronnie zijn manier te kopiëren is mijn pose wel beter geworden. Is nog steeds focking slecht maar wel iets beter dan vroegerMaar zelfs zijn grootste concurrent, Kevin Levrone, kreeg zijn schouderbladen niet goed gespreid in de rear double biceps.