AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Mikieb, ben je een mong**l ofzo. Snap je nu echt niet wat ie bedoelt met spiermassa bouwen is geen vaardigheid

En lees anders eens een logje in de non gay sectie, zal je ook zien dat ie bij een dopinggecontroleerde bond tilt en regelmatig getest wordt. En dat ie niet super droog staat en niet elke maand 20 kilo op al zn lifts plakt, maar gewoon al heel lang bezig is met vechten voor elke kilo. En equipped powerlifting heb je ook nog nooit van gehoord zeker?

Hoef je niet zo'n grote bek op te zetten met je mong**l, ik had niks tegen jou maar tegen Eddine. Als ik jou wil aanspreken rammel ik wel met een paar blikken goed?

Ik lees regelmatig logs in de PL-sectie, evengoed interessant al ligt m'n doel er niet. Die dopingtests zeggen me geen kloten, Bolt zal ook vast vaak getest worden maar je maakt mij niet wijs dat ie die 100 meter zo snel loopt omdat ie zulke mooie schoenen heeft. Ik zei ook al dat ik Eddine ook gewoon geloof als ie zegt dat ie het natty heeft gedaan dus snap sowieso niet waarom je nu je waffel los moet trekken.

Al deze shitstorm had vermeden kunnen worden als gixel nu een spoonpic had geplaatst. Kost max 5min tijd en ben je van het hele gezeik af. Ik snap niet wat daar zo moeilijk aan is. Moest ik zo een brute foto neerzetten en mensen zouden mij niet geloven, zou ik zeer graag een stuk of 10 spoonpics plaatsen om de haters ongelijk te geven.

Er zijn zoveel mensen geweest die bijna onmogelijke stats neerzetten en als puntje bij paaltje kwam lieten ze het afweten. Er was bv een gast hier, Ryu, die op jonge leeftijd 250 kg raw gesquat te hebben. Niemand geloofde hem en was juist hetzelfde als hier. Ipv een filmpje te posten zat hij hier te lullen van ja de mensen die mij kennen weten het en dat is genoeg en blabla.

Idd hoody heeft dat stokje toch maar mooi van hem overgenomen.

Hij kan alle twijfel wegnemen met een spoonpic, doet hij niet dus nuff said.

klopt volgens mij geen k*t van hier foto van mij op 109kg bij 13% 1m81

juzimf.jpg

He een foto! Goed fysiek man.

Hoef je niet zo'n grote bek op te zetten met je mong**l, ik had niks tegen jou maar tegen Eddine. Als ik jou wil aanspreken rammel ik wel met een paar blikken goed?

Ik lees regelmatig logs in de PL-sectie, evengoed interessant al ligt m'n doel er niet. Die dopingtests zeggen me geen kloten, Bolt zal ook vast vaak getest worden maar je maakt mij niet wijs dat ie die 100 meter zo snel loopt omdat ie zulke mooie schoenen heeft. Ik zei ook al dat ik Eddine ook gewoon geloof als ie zegt dat ie het natty heeft gedaan dus snap sowieso niet waarom je nu je waffel los moet trekken.

Hij zou geen grote bek op moeten zetten? Kijk eens hoe je zelf gelijk losgaat man.

Hoe doet de baard het lars

Gixel, wanneer heb je die foto genomen?

Wat
Je spreekt jezelf alleen maar tegen, in eerdere reacties ook, kan beter met m'n tafel hier in discussie gaan, die is nog meer samenhangend.
Wel goeie manier om een discussie af te kappen trouwens.

Wat
Je spreekt jezelf alleen maar tegen, in eerdere reacties ook, kan beter met m'n tafel hier in discussie gaan, die is nog meer samenhangend.
Wel goeie manier om een discussie af te kappen trouwens.

Ga jij met je samenhangende tafel praten, zoek ik m'n bed op. Again, heb evenmin iets tegen jou, zou van jou ook vast zat kunnen leren. Je reactie had wat normaler gekund, mijne evengoed. Mijn excuus bij deze. Truste!

Ga jij met je samenhangende tafel praten, zoek ik m'n bed op. Again, heb evenmin iets tegen jou, zou van jou ook vast zat kunnen leren. Je reactie had wat normaler gekund, mijne evengoed. Mijn excuus bij deze. Truste!

je gaat toch geen excuses aanbieden hier b*ch, zo verpest je je internet gangster status wat een wannabe moet ik je ook nog alles gaan leren?

Terug
Naar boven