Mikieb, ben je een mong**l ofzo. Snap je nu echt niet wat ie bedoelt met spiermassa bouwen is geen vaardigheid
En lees anders eens een logje in de non gay sectie, zal je ook zien dat ie bij een dopinggecontroleerde bond tilt en regelmatig getest wordt. En dat ie niet super droog staat en niet elke maand 20 kilo op al zn lifts plakt, maar gewoon al heel lang bezig is met vechten voor elke kilo. En equipped powerlifting heb je ook nog nooit van gehoord zeker?
Hoef je niet zo'n grote bek op te zetten met je mong**l, ik had niks tegen jou maar tegen Eddine. Als ik jou wil aanspreken rammel ik wel met een paar blikken goed?
Ik lees regelmatig logs in de PL-sectie, evengoed interessant al ligt m'n doel er niet. Die dopingtests zeggen me geen kloten, Bolt zal ook vast vaak getest worden maar je maakt mij niet wijs dat ie die 100 meter zo snel loopt omdat ie zulke mooie schoenen heeft. Ik zei ook al dat ik Eddine ook gewoon geloof als ie zegt dat ie het natty heeft gedaan dus snap sowieso niet waarom je nu je waffel los moet trekken.