MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

snel geef me een topicban dan kan ik me niet meer bewijzen

Idd, als je dinsdag een sidepic kan posten met een lepel/vork/briefje etc whatever you like neem ik m'n woorden terug dat er stront ligt. Dan heeft er slechts iemand een ruft gelaten wat de stank veroorzaakt heeft.

Die foto komt er toch niet met briefje anders had hij het nu wel gedaan.

Die foto komt er toch niet met briefje anders had hij het nu wel gedaan.

Sorry jongens , is mijn foto niet. Ik hoop dat de discussie nu gedaan is. Ook de laatste keer dat ik nog een foto post hier. Jongens waarmee ik contact heb zullen wel weten dat ik srs ben ;)

Sorry jongens , is mijn foto niet. Ik hoop dat de discussie nu gedaan is. Ook de laatste keer dat ik nog een foto post hier. Jongens waarmee ik contact heb zullen wel weten dat ik srs ben ;)

Is er iemand die jou persoonlijk heeft ontmoet dan?

Ik weet niet hoor, maar normaal gesproken horen er belletjes te gaan rinkelen als jij er binnen 2 jaar uit ziet als Rob S

Zou jij 't doen? Ik niet denk ik, als 't de 1e keer niet goed is krijg je de pleures maar :p

Komt omdat jij geen fake pics post

Ja want ik kick op aandacht :rolleyes: Waarom heb ik hier eigenlijk gepost ? Beter posten de PL'ers eens wat foto's met hun blote pens want ik zie ze 9/10 enkel in shirt.

---------- Post added at 20:28 ---------- Previous post was at 20:27 ----------

Ik maak er geen woorden meer aan vuil hoor haha :p

ik post toch vaker pics hier

inbe4 jij bent die 1/10

Is er iemand die jou persoonlijk heeft ontmoet dan?

Ik weet niet hoor, maar normaal gesproken horen er belletjes te gaan rinkelen als jij er binnen 2 jaar uit ziet als Rob S

Komt omdat jij geen fake pics post

Rob.s staat er wel wat beter bij ;)

Idd wat maakt het ook uit als het hele forum je niet geloofd, zolang je "jongens waarmee je contact hebt" het maar geloven.

Nou veel plezier dan met die jongens :).

Zou jij 't doen? Ik niet denk ik, als 't de 1e keer niet goed is krijg je de pleures maar :p

Als ik ongeloofwaardige picca's zou posten, zou 'k er gelijk wat bijzetten.

tumtumtum weer een ander bijt in het stof.....

Zou je nog even kunnen toelichten wat de lol ervan is om je als een ander persoon voor te doen op het internet?

Zeker zijn er mensen nu die-hard aan het zoeken op Google om dat plaatje bij iemand anders terug te vinden :roflol:

2j271ft.jpg
Trenbolone kicking in. schouder beginnen er wat uit te poppen. Here we go.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Idd echt een bizar groot verschil, Rob S was hier zelfs lichter volgens z'n reactie bij de foto (103kg in 2012)

Oja en daar komt nog bij dat Rob 4cm langer is.

tumtumtum weer een ander bijt in het stof.....

Zou je nog even kunnen toelichten wat de lol ervan is om je als een ander persoon voor te doen op het internet?

't Is nog geen 10 uur, ga ergens anders irritant doen irritante irritanterd! :p

Over de vergelijking met RobS, je hebt iets als spierkwaliteit, iedereen hier heeft het er altijd over bij foto's van de pro's. Verschil zou je dan met Rob ook moeten kunnen zien. Rob lijkt harder en ( no offence bro ) bruter. Dat is juist het proces wat zoveel tijd schijnt te kosten als je over de pro's leest. Kan het verschil maken tussen een Olympia-plek en gewoon een heel tof goed fysiek als ik me niet vergis.

Maar goed, Im out of discussion voor er kaarten enzo gaan vallen.

't Is nog geen 10 uur, ga ergens anders irritant doen irritante irritanterd! :p

Over de vergelijking met RobS, je hebt iets als spierkwaliteit, iedereen hier heeft het er altijd over bij foto's van de pro's. Verschil zou je dan met Rob ook moeten kunnen zien. Rob lijkt harder en ( no offence bro ) bruter. Dat is juist het proces wat zoveel tijd schijnt te kosten als je over de pro's leest. Kan het verschil maken tussen een Olympia-plek en gewoon een heel tof goed fysiek als ik me niet vergis.

Maar goed, Im out of discussion voor er kaarten enzo gaan vallen.

Hahahaha grappig dat jij een van de enigsten bent die hem nog geloofd, of ben jij 1 van zijn jongens?

Zoek deze ook maar op :roflol:

---------- Post added at 20:58 ---------- Previous post was at 20:57 ----------

(Is niet van mij btw)

Terug
Naar boven