Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd, als je dinsdag een sidepic kan posten met een lepel/vork/briefje etc whatever you like neem ik m'n woorden terug dat er stront ligt. Dan heeft er slechts iemand een ruft gelaten wat de stank veroorzaakt heeft.
Die foto komt er toch niet met briefje anders had hij het nu wel gedaan.

Snap dat nooit, wel een foto nemen en op DBB zetten, maar wanneer er dan om een spoonpic gevraagd wordt, is het ineens teveel moeite.

Zou jij 't doen? Ik niet denk ik, als 't de 1e keer niet goed is krijg je de pleures maar![]()
Sorry jongens , is mijn foto niet. Ik hoop dat de discussie nu gedaan is. Ook de laatste keer dat ik nog een foto post hier. Jongens waarmee ik contact heb zullen wel weten dat ik srs ben![]()
Zou jij 't doen? Ik niet denk ik, als 't de 1e keer niet goed is krijg je de pleures maar![]()
Ja want ik kick op aandachtWaarom heb ik hier eigenlijk gepost ? Beter posten de PL'ers eens wat foto's met hun blote pens want ik zie ze 9/10 enkel in shirt.
---------- Post added at 20:28 ---------- Previous post was at 20:27 ----------
Ik maak er geen woorden meer aan vuil hoor haha![]()
Is er iemand die jou persoonlijk heeft ontmoet dan?
Ik weet niet hoor, maar normaal gesproken horen er belletjes te gaan rinkelen als jij er binnen 2 jaar uit ziet als Rob S
Komt omdat jij geen fake pics post

Sorry jongens , is mijn foto niet. Ik hoop dat de discussie nu gedaan is. Ook de laatste keer dat ik nog een foto post hier. Jongens waarmee ik contact heb zullen wel weten dat ik srs ben![]()
. Zou jij 't doen? Ik niet denk ik, als 't de 1e keer niet goed is krijg je de pleures maar![]()
Trenbolone kicking in. schouder beginnen er wat uit te poppen. Here we go.![]()
Zeker zijn er mensen nu die-hard aan het zoeken op Google om dat plaatje bij iemand anders terug te vinden![]()
tumtumtum weer een ander bijt in het stof.....
Zou je nog even kunnen toelichten wat de lol ervan is om je als een ander persoon voor te doen op het internet?

't Is nog geen 10 uur, ga ergens anders irritant doen irritante irritanterd!
Over de vergelijking met RobS, je hebt iets als spierkwaliteit, iedereen hier heeft het er altijd over bij foto's van de pro's. Verschil zou je dan met Rob ook moeten kunnen zien. Rob lijkt harder en ( no offence bro ) bruter. Dat is juist het proces wat zoveel tijd schijnt te kosten als je over de pro's leest. Kan het verschil maken tussen een Olympia-plek en gewoon een heel tof goed fysiek als ik me niet vergis.
Maar goed, Im out of discussion voor er kaarten enzo gaan vallen.
Zoek deze ook maar op![]()
---------- Post added at 20:58 ---------- Previous post was at 20:57 ----------
(Is niet van mij btw)

Ik laat het hierbij .HahaIk handel niet
---------- Post added at 21:00 ---------- Previous post was at 20:59 ----------
Foto ging wat te verIk laat het hierbij .Haha