- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
ik post toch vaker pics hier
inbe4 jij bent die 1/10
Ik ook wel af en toe blote ub pics als lid van de strongman 30+% bf club
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik post toch vaker pics hier
inbe4 jij bent die 1/10
je zei een uur geleden ook dat je terug ging naar de aas sectie..
wat doe je anders op een zondag.Ik ook wel af en toe blote ub pics als lid van de strongman 30+% bf club
Hahahaha grappig dat jij een van de enigsten bent die hem nog geloofd, of ben jij 1 van zijn jongens?
Het is hiet zo leukwat doe je anders op een zondag.

Ik ook wel af en toe blote ub pics als lid van de strongman 30+% bf club
Ik ben niemand zijn jongen. Ik vind 't heel grappig dat mensen hier een kast van een fysiek in 2 jaar natty wel geloven maar als iemand kuurt + GH/Slin erbij pakt het niet kan. Nog niet gesproken over jongens die natty na een paar jaar trainen 300 kg + deadliften en 200 kg + benchen. Dat heet dan aanleg.
Boeit me verder ook niet maar wat een gezeik hier altijd als iemand eens een fatsoenlijke prestatie neerzet. Serieus, je kunt hier beter gewoon ****ing fatzig of ecto zijn en een beetje tof doen over dat je 3 wijven per dag doet, dan ben je een echte Bodybuilder aldus DBB.
Ik ben niemand zijn jongen. Ik vind 't heel grappig dat mensen hier een kast van een fysiek in 2 jaar natty wel geloven maar als iemand kuurt + GH/Slin erbij pakt het niet kan. Nog niet gesproken over jongens die natty na een paar jaar trainen 300 kg + deadliften en 200 kg + benchen. Dat heet dan aanleg.
Boeit me verder ook niet maar wat een gezeik hier altijd als iemand eens een fatsoenlijke prestatie neerzet. Serieus, je kunt hier beter gewoon ****ing fatzig of ecto zijn en een beetje tof doen over dat je 3 wijven per dag doet, dan ben je een echte Bodybuilder aldus DBB.
Really, who gives a shit.
Negen van de tien foto's hier is genomen van 5 cm afstand zonder enig referentiekader, met de meest positieve belichting en een enorme pomp. Is dat geen liegen dan
"[This topic] is a disgrace to every man that has done anything awesome in his life – while they were busy “doing” these shirtless ‘tards were busy trying to look the part."
Lees dit, fags
http://www.jimwendler.com/2011/09/time-to-man-up
Spiermassa gainen en kracht is iets heel anders. Spiermassa gainen is geen vaardigheid, bepaalde oefeningen beheersen wel. Ik snap alleen niet waarom je het voor zo iemand op neemt. Ken je hem persoonlijk of heb je onomstotelijk bewijs dat hij dit echt is?
Oja en je laatste zin slaat echt nergens op.

De een zeikt iemand af, zonder diegene te kennen. De ander neemt het voor iemand op, zonder diegene te kennen. IMO hetzelfde. Als je iemand niet wilt kennen om hem af te moeten zeiken, hoef je ook niemand te kennen om hem te verdedigen
(Ik neem het nu voor niemand op, maar dit is mijn mening over jouw zin die ik dikgedrukt heb gemaakt.)
Verder vind ik het jammer, steeds die ''jij kan nooit ... kg wegen en ...% zijn!''
Lekker belangrijk.
Spiermassa gainen en kracht is iets heel anders. Spiermassa gainen is geen vaardigheid, bepaalde oefeningen beheersen wel. Ik snap alleen niet waarom je het voor zo iemand op neemt. Ken je hem persoonlijk of heb je onomstotelijk bewijs dat hij dit echt is?
Oja en je laatste zin slaat echt nergens op.
Als spiermassa gainen geen vaardigheid is maar gewoon iets wat elke debiel kan, waarom is zijn prestatie dan zo onmogelijk?
Ken jij hem wel persoonlijk en weet je dus dat hij het niet is? Lijkt me ook niet. Spreek 'm nu al een aardige tijd en idd, ik geloof hem wel. Zelfde als dat ik ook geloof dat jij 300 + lift als natty van hoe oud ben je, 21? Kan 't niet zien tijdens het typen van een reactie.
Ik zeik niemand af, verveel me gewoon en was sceptisch bij het zien van een cloontje

Als spiermassa gainen geen vaardigheid is maar gewoon iets wat elke debiel kan, waarom is zijn prestatie dan zo onmogelijk?
Ken jij hem wel persoonlijk en weet je dus dat hij het niet is? Lijkt me ook niet. Spreek 'm nu al een aardige tijd en idd, ik geloof hem wel. Zelfde als dat ik ook geloof dat jij 300 + lift als natty van hoe oud ben je, 21? Kan 't niet zien tijdens het typen van een reactie.
klopt volgens mij geen k*t van hier foto van mij op 109kg bij 13% 1m81
![]()