Alincane
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 765
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 18%
De t*ring vet fysiek man
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De t*ring vet fysiek man
Heb wel een scheerapparaat voor die baard
Heggenschaar?
Ja die heb ik ook liggen op accu.
Heb je reserve accu's?
Enkie luie donder
Jazeker en ook een benzine motorzaag
Je zou het probleem ook kunnen aanpakken met die benzine, of napalm.
Iets minder snaaien man. Je houdt veel vocht vast. Probeer clean te blijven eten meeuw.
Top fysiek +
Klopt heb dat onderschat, hoe lastig het is als je uit een prep komt om het dan weer op te pakken. Eet lust is echt enorm ik had een big tasty double menu binnen 10min op. Ben nu alweer 3kg aan vocht kwijtIets minder snaaien man. Je houdt veel vocht vast. Probeer clean te blijven eten meeuw.
Aardig veranderd wel! Wat weeg je nu?
Je komt er wel eerlijk voor uit respect.Klopt heb dat onderschat, hoe lastig het is als je uit een prep komt om het dan weer op te pakken. Eet lust is echt enorm ik had een big tasty double menu binnen 10min op. Ben nu alweer 3kg aan vocht kwijt
Je kunt een hele cut in een paar weken verneuken als je nu gaat schranzen. Beperk die shit.Klopt heb dat onderschat, hoe lastig het is als je uit een prep komt om het dan weer op te pakken. Eet lust is echt enorm ik had een big tasty double menu binnen 10min op. Ben nu alweer 3kg aan vocht kwijt
Tnx! 112kg tik ik nu net aan op de weegschaal