- Waardering
- 5.195
Same! Haha alleen ben jij wat korter dacht ik?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Same! Haha alleen ben jij wat korter dacht ik?
1.85 ben ik idd scheelt zo'n 5cm als je 1.90 bent

4 jaar alweer...
Achja heb het nu zwaarder dan als in mijn hele cut. Mijn eetlust is echt enorm heb continu honger, heb steeds maar zin in eten. Is echt zwaar om je dan aan redelijke lage kcals te houden.
Dit is wel een ervaring waar je de rest van je leven plezier van gaat hebben.Achja heb het nu zwaarder dan als in mijn hele cut. Mijn eetlust is echt enorm heb continu honger, heb steeds maar zin in eten. Is echt zwaar om je dan aan redelijke lage kcals te houden.

Zeker zit te twijfelen om volgend zomer weer een shoot te doen. Maar wil misschien ook wel gewoon een hele jaar een bulk doortrekken zodat ik gewoon eerst maximale massa erbij gain. En dan pas droog ga ik. Dus gewoon even een jaar off season mass gainen. Dan maar even wat dikkerDit is wel een ervaring waar je de rest van je leven plezier van gaat hebben.Maar op het moment zal je er wel van balen ja.
![]()
Dat zeg je nu maar na een lange bulk kijk je tegen je eten op en kijk je er juist naar uit om wat af te vallen en droger te wordenZeker zit te twijfelen om volgend zomer weer een shoot te doen. Maar wil misschien ook wel gewoon een hele jaar een bulk doortrekken zodat ik gewoon eerst maximale massa erbij gain. En dan pas droog ga ik. Dus gewoon even een jaar off season mass gainen. Dan maar even wat dikker

Dat is zo, als je eenmaal aan het bulken bent neemt die eetlust weer af😂.Dat zeg je nu maar na een lange bulk kijk je tegen je eten op en kijk je er juist naar uit om wat af te vallen en droger te worden![]()
Bwoaah, 5 jaar permabulk crew. Zonder trainen zelfs en ik blijf honger hebben 😂Dat is zo, als je eenmaal aan het bulken bent neemt die eetlust weer af😂.
Haha ik hou van eten🥲😒Bwoaah, 5 jaar permabulk crew. Zonder trainen zelfs en ik blijf honger hebben 😂
Is dit de Big Gym in Wormerveer?
Hit me up tarief ligt wel wat hogerZeker zit te twijfelen om volgend zomer weer een shoot te doen. Maar wil misschien ook wel gewoon een hele jaar een bulk doortrekken zodat ik gewoon eerst maximale massa erbij gain. En dan pas droog ga ik. Dus gewoon even een jaar off season mass gainen. Dan maar even wat dikker

Is goed👍🏼 Denk niet dat ik deze zomer een shoot doe wil eerst flink bouwen.
Zou gewoon eerst een paar jaar massa erop gooien en dan weer kijken naar een shootIs goed👍🏼 Denk niet dat ik deze zomer een shoot doe wil eerst flink bouwen.
Idd vind het nu persoonlijk ook niet zo erg om weer wat voller te worden. Ben dan wel een stuk gelukkiger. Eerst even goed gainen weer maarja als je een bulk 2jaar doortrekt ben je echt dik.Zou gewoon eerst een paar jaar massa erop gooien en dan weer kijken naar een shoot
Dan is je vergelijk materiaal ook leuker