MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Idd vind het nu persoonlijk ook niet zo erg om weer wat voller te worden. Ben dan wel een stuk gelukkiger. Eerst even goed gainen weer maarja als je een bulk 2jaar doortrekt ben je echt dik.
Lean bulk & agressieve mini cut af en toe
Dan valt t wel mee

aggresieve minicut raad ik ook af ;) gewoon een minicut ;) maar dat doe je meer als je echt te vet word en je eetlust 0 meer is
Maar hoeveel spier kun je nou kwijtraken tijdens een mini-cut van 10 dagen bijv?

En met muscle memory is het er toch zo weer bij?

0E24F5BD-DA22-4C34-B1BD-09A27154F20D.jpeg

Veins. Voeding gaat echt slecht laatste tijd…😡😡

Maak er 14 dagen van en dan 2/2,5kg eraf?
2/2,5 kilo maaginhoud vocht en glucose ;)

9000 kcal is een kilo vet ongever dit ga je de eerste dagen al niet verbranden want er zit nog een plus van je bulk dus week 1 gebeurd er al niks en week 2 zal misschien een paar gram vet zijn als je geluk heb.

2/2,5 kilo maaginhoud vocht en glucose ;)

9000 kcal is een kilo vet ongever dit ga je de eerste dagen al niet verbranden want er zit nog een plus van je bulk dus week 1 gebeurd er al niks en week 2 zal misschien een paar gram vet zijn als je geluk heb.
Ik zit met veel vervolg vragen maar we gaan teveel off-topic.

Misschien iets voor op de meet 👍

Kan kut zijn ja na een lange tijd diëten.
Heb zelf zo ook ooit eens fout gemaakt na een wedstrijd, 15+ kilo binnen 2 weken aan te komen.

Kon niet stoppen met eten :eating:
Heb dat nu ook. Ik was 67.0kg op de dag van de shoot, dat is 7dagen geleden. Hieronder de gewichten. Ik was goed bezig want ik zat weer op 69.7kg. Maar vandaag en gister was het weer mis. Vandaag echt veel gevreten. Het is nu nog niet te laat als je naar het gewicht kijkt. Moet nu gewoon schakkelen en kappen met dat gevreet en aan het plan houden. :)
30-08-2022 73.6kg

31-08-22 71.1

1-09-22 71.1

2-09-22 71.9

3-09-22 laag 70.4

4-09-22 laag 69.7

5-09-22 hoog 70.5

Terug
Naar boven