Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Bijna tijd om weer een beetje te gaan pushen :D

Screenshot_20220912-225511_Instagram.jpg

Je hebt een stuk meer spiermassa dan bij laatste cut of niet?

Dat mag ik wel hopen na een (lichte) kuur van een paar maanden. Ja ziet er een stukje beter uit maar nog laaaang niet naar mn zin. Eerst maar is 100kg op 10% halen dan ben ik redelijk op de goede weg in mijn ogen😬

Dat mag ik wel hopen na een (lichte) kuur van een paar maanden. Ja ziet er een stukje beter uit maar nog laaaang niet naar mn zin. Eerst maar is 100kg op 10% halen dan ben ik redelijk op de goede weg in mijn ogen😬
Ja zal je log eens lezen 😎 Tja, 3% eraf.. Heb je nog wel 3 kg lean mass nodig denk ik. Ik wil denk ik 95 kg halen op 10% Ben ook 187. Maar natty, dus weet niet of dat lukt.

Ja zal je log eens lezen 😎 Tja, 3% eraf.. Heb je nog wel 3 kg lean mass nodig denk ik. Ik wil denk ik 95 kg halen op 10% Ben ook 187. Maar natty, dus weet niet of dat lukt.
3 procent vet bedoel je? Denk wel 4 max 5% als ik eerlijk bent. Maar de laatste keer gingen de laatste kg ook erg snel dus verwacht nu niet anders.

.

Laatst bewerkt:
Ik ben van eind bulk naar eind prep -21kg, just saying…

In een bulk wat je op de weegschaal aankomt mag je echt blij zijn als 10/20% max echt spiermassa is, rest is rommel….
10% van 15kg is 1,5, denk dat er wel iets meer bij is gekomen. Jij toch ook 15 + kilo bijgekomen laatste bulk?. Dan hebben we samen 1,5 kg gegained😁

Laatst bewerkt:
10% van 15kg is 1,5, denk dat er wel iets meer bij is gekomen. Jij toch ook 15 + kilo bijgekomen laatste bulk?. Dan hebben we samen 1,5 kg gegained😁
Ik reken altijd met ongeveer 50/50. Als je on bent zal dat waarschijnlijk een verdeling zijn in het voordeel van spiermassa. Tenzij je dirty bulk gaat en die kilo's er gewoon asap op wilt hebben..

En @ak die -21kg is omdat je ineens een zeer laag VP wilt bereiken. Als je hetzelfde VP had aangehouden als begin bulk was je niet zoveel afgevallen

Ik reken altijd met ongeveer 50/50. Als je on bent zal dat waarschijnlijk een verdeling zijn in het voordeel van spiermassa. Tenzij je dirty bulk gaat en die kilo's er gewoon asap op wilt hebben..

En @ak die -21kg is omdat je ineens een zeer laag VP wilt bereiken. Als je hetzelfde VP had aangehouden als begin bulk was je niet zoveel afgevallen
50/50 wat je aankomt in een bulk spiermassa….

Denk dat mensen hier in no time mr olympia kunnen worden….

50/50 wat je aankomt in een bulk spiermassa….

Denk dat mensen hier in no time mr olympia kunnen worden….

Stay positive bro. Zolang je in een lekkere flow zit en ervan geniet en je maakt leuke progressie is het all good toch?. Ik wil niet met een stoel onder de douche te douchen. Ik heb andere goals.

Terug
Naar boven