XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Ik zit altijd het liefst rond of onder de 12 procent.
Als ik te vet wordt krijg ik last van erectiestoornissen.

12% is nog prima te doen zonder stokkie te zijn
Vind zelf 12-16 de beste range
Boven of onder die range krijg ik echt een plofkop of juist ingevallen
Ik kan niet echt zeggen wat mijn BF % is door losvel maar ik weet wel dat ik nu ik rond de 85kg ben ik me beter voel. Zie nog steeds aders op mn poten, lats soms tietjes en ook die 'veertjes' op m'n tricep. Enige nadeel is dat ik een ingevalle smoel krijg door mijn oogkassen.

Ik kan niet echt zeggen wat mijn BF % is door losvel maar ik weet wel dat ik nu ik rond de 85kg ben ik me beter voel. Zie nog steeds aders op mn poten, lats soms tietjes en ook die 'veertjes' op m'n tricep. Enige nadeel is dat ik een ingevalle smoel krijg door mijn oogkassen.
Ben nu op mijn zwaarst ooit :p net de 93kg aangetikt. Wil hier nog zeker een jaar in competen (powerlifting), en verder uitvullen. En dan ga ik voorzichtig aan naar de -105 wat voor mijn lengte 183cm wel nice zou zijn.

2848A0F5-3142-44C8-A31A-7C5506FA8DDF.jpeg

Naast Jamal begin ik te twijfelen of ik wellicht 1,50m ben ipv 1,70m

Nou aan zijn manier van reageren twijfel ik überhaupt of hij hersens heeft. Ik denk wel eens dat hij een mislukt prototype is van een Androïde ontwikkelt door Elon Musk. Maar goed zeker weten doe ik dat ook niet.
Plaag hem niet zo. Hij is jong en heeft een triggerpuntje. Let it go let it go. :p

Nou ik weet het niet een kennis van me denkt serieus dat alle mensen androiden zijn.
Ben serieus hij heeft ook wel wat weg van Mr spock uit star trek.
Post jouw gezicht eens lekker makkelijk iemand anoniem belachelijk maken. Oja jij was die opgeblazen steroid face

Dus je bent er wel van, ook prima dilfhunter!

Als jij maar gelukkig bent.
Mwah ligt eraan, als jij met dat sappig kontje langs komt lopen krijg ik inderdaad losse handjes. Toch is het feit dat als ik no homo het zeg niet gay is.😌

Ontopic aub.. :angstig:

Post jouw gezicht eens lekker makkelijk iemand anoniem belachelijk maken. Oja jij was die opgeblazen steroid face
Hey jochie, nu ben ik het voor je aan het opnemen dan moet jij nu niet olie op het vuur gooien he.
Eerste tot 10 tellen en dan pas reageren en even in die tien tellen moet je dus gaan nadenken of het het waard is. :goodidea:

Hey jochie, nu ben ik het voor je aan het opnemen dan moet jij nu niet olie op het vuur gooien he.
Eerste tot 10 tellen en dan pas reageren en even in die tien tellen moet je dus gaan nadenken of het het waard is. :goodidea:
Dit inderdaad. Leer je eens inhouden @rippedmeeuw. Ik lees hier nu 10+ jaar mee en af en toe komt er eens een clown langs die het hele forum vernaggeld met zijn gejank. Dit keer ben jij die clown.

Terug
Naar boven