MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Dit inderdaad. Leer je eens inhouden @rippedmeeuw. Ik lees hier nu 10+ jaar mee en af en toe komt er eens een clown langs die het hele forum vernaggeld met zijn gejank. Dit keer ben jij die clown.
Laat 'm lekker gepikeerd blijven reageren joh. Is grappig. Dat maakt die ellenlange lading foto's zonder verschil draaglijk.

laatste dag cutten, morgen op vakantie dus vreten :piggy:
0F4986AD-FBD0-4DFB-B813-413B9D9C97AE.jpeg

laatste dag cutten, morgen op vakantie dus vreten :piggy:
0F4986AD-FBD0-4DFB-B813-413B9D9C97AE.jpeg
Waarom ??? nu heb je een oogbaar fysiek en dan ga je op vakantie alles verzieken.
Gewoon een beetje slim eten en dat kan prima passend in een energie budget neutrale vorm.
Niet teveel in één keer zodat je overspil voorkomt. Dat is iig mijn gedachten.
Mijn afgelopen vakantie 600gram aangekomen en elke avond uit eten.

Waarom ??? nu heb je een oogbaar fysiek en dan ga je op vakantie alles verzieken.
Gewoon een beetje slim eten en dat kan prima passend in een energie budget neutrale vorm.
Meh f**k it, ik geniet er teveel van om er tijdens vakantie niet op te letten. Is ook maar 8 dagen.. doe dan liever na de vakantie nog even 2 weken veel cardio, laag in calorieën dan dat ik er op vakantie op ga letten.

Doe niet hele dagen all you can eat hoor, maar smorgens en savonds eet ik vaak wel veel, overdag eigenlijk niks en voor t slapen

is ook mijn ervaring, mijn verbranding was in Mexico veel hoger door de warmte (35-38) dan hier in NL, in 3mndn 1kg aangekomen, wel veel actiever geweest dat scheelt ook, gewoon een beetje clean eten dus

Meh f**k it, ik geniet er teveel van om er tijdens vakantie niet op te letten. Is ook maar 8 dagen.. doe dan liever na de vakantie nog even 2 weken veel cardio, laag in calorieën dan dat ik er op vakantie op ga letten.

Doe niet hele dagen all you can eat hoor, maar smorgens en savonds eet ik vaak wel veel, overdag eigenlijk niks en voor t slapen
Gewoon genieten man. Er is meer in het leven

Het één staat ook niet los van het ander. Je wilt ook niet te weinig eten :D en je wilt de schade ook niet teveel laten oplopen. En hoe ouder hoe meer werk om in vorm te blijven. :flex:

ook weer zo, gewoon ff jolo. Ik ben daar te autistisch voor denk ik.:rolleyes:

Ik ben op vakantie 3kg puur vet aangekomen in 10 dagen , is @Skatermarvin jaloers op. Wel mooi om door te pakken en voor het eerst in jaren een bulk te gaan doen :p

24K kcal overschot in 10 dagen tijd dan heb je wel goed je best gedaan :p
Oké misschien zit er ook wat water gewicht bij maar ik denk oprecht dat het zeker 2kg vet is … als ik alleen al kijk wat ik heb gegeten op de dagen dat ik gevlogen heb dan zit ik daar mee wel rond de 5k per dag … en dan het eindeloze eten op vakantie zelf nog. Heb ook nog nooit zo belachelijk veel geld uitgegeven aan eten :emo:

Terug
Naar boven