- Waardering
- 2.213
Links ziet je waist er vooral breder uit en je gezicht wat boller. Rechts zie je er ook langer uit imo
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Links ziet je waist er vooral breder uit en je gezicht wat boller. Rechts zie je er ook langer uit imo
Links was ik ook zwaarder door vochtLinks ziet je waist er vooral breder uit en je gezicht wat boller. Rechts zie je er ook langer uit imo
Ik zou zeggen links vollere biceps,schouders, chest waist. Ziet er wat bruter uit.Links ziet je waist er vooral breder uit en je gezicht wat boller. Rechts zie je er ook langer uit imo
Hmmm vollere waist lijkt mij juist niet gewenst, je wilt toch een smallere waist voor de Y shape upper body. Daarnaast kan je biceps amper zien met de pose en links is zijn arm aangespannen, rechts niet. Rechts zie je meer definitie in abs en wellicht meest opvallend: links zijn wangen meer chubby dan rechtsIk zou zeggen links vollere biceps,schouders, chest waist. Ziet er wat bruter uit.
Maar hej lekker bouwen gewoon nu @rippedmeeuw , je heb een goeie cut neergezet. Nu wat kwaliteit massa
Waar slaat dit op ik ben serieus. Kap eens met zo overdreven reageren en zoek een goede psycholoog. Of neem een vriend of vriendin wat jij lekker vind van de 2Triest figuur man moet gewoon geband worden van dbb voegt totaal niks toe
Jep rechts is zoiezo beter voor zijn doel. Komt wel goed als die nu consistent en slim gaat bouwen. Hij heeft een goeie coach dus komt wel goed.Hmmm vollere waist lijkt mij juist niet gewenst, je wilt toch een smallere waist voor de Y shape upper body. Daarnaast kan je biceps amper zien met de pose en links is zijn arm aangespannen, rechts niet. Rechts zie je meer definitie in abs en wellicht meest opvallend: links zijn wangen meer chubby dan rechts
Ik zelf vind rechts hierom beter, maar ik begrijp wel wat je bedoelt met dat links bruter eruit ziet. Maar zijn doel was om lean te worden en lean en bruut tegelijkertijd is niet zo makkelijk vooral met de spiermassa die @rippedmeeuw (en ik) heeft
Is ook persoonlijk denk ik. Ik zou eerder voor leaner kiezen.![]()
![]()
Mezelf als voorbeeld gebruiken: de eerste foto vind ik dat ik er bruter uit zie, maar de tweede wel leaner (verschil vooral te zien in de obliques)
Komt goed. Vind het ook wel lekker kracht gaat weer hard, is ook een heerlijk gevoel.Jep rechts is zoiezo beter voor zijn doel. Komt wel goed als die nu consistent en slim gaat bouwen. Hij heeft een goeie coach dus komt wel goed.
Ja inderdaad, mijn doel is uiteindelijk om er groot uit te zien. Wellicht klein beetje sixpack maar vooral massa, hoef niet perse lean te zijnIs ook persoonlijk denk ik. Ik zou eerder voor leaner kiezen.
zeker waar, die jongen zit vol angst, irritatie en frustratie, en onmacht, (zijn verleden) als tie dat niet aanpakt trekt hij alleen maar meer ellende naar zich toe. je krijgt wat je uitstraalt.Waar slaat dit op ik ben serieus. Kap eens met zo overdreven reageren en zoek een goede psycholoog. Of neem een vriend of vriendin wat jij lekker vind van de 2
Ja ik ben er wel mee klaar ik heb mijn leven op dbb redelijk gebeterd maar krijg elke keer idiote opmerkingen over me heen.zeker waar, die jongen zit vol angst, irritatie en frustratie, en onmacht, (zijn verleden) als tie dat niet aanpakt trekt hij alleen maar meer ellende naar zich toe. je krijgt wat je uitstraalt.
Is ver rijdenJa ik ben er wel mee klaar ik heb mijn leven op dbb redelijk gebeterd maar krijg elke keer idiote opmerkingen over me heen.
Wil best een keer samen trainen met @rippedmeeuw
Inclusief hersenschade?Je hebt wel een beetje het hoofd van een oude bokser.
Nou aan zijn manier van reageren twijfel ik überhaupt of hij hersens heeft. Ik denk wel eens dat hij een mislukt prototype is van een Androïde ontwikkelt door Elon Musk. Maar goed zeker weten doe ik dat ook niet.
Same here. Doel is sterk zijn en er ook zo uit zien. Gewoon wat buff wil niet vet worden maar hoef ook niet heel lean te zijn. Denk nu rond de 15% te staan wat goed is voor mij, als je dat % al kan inschatten dan toch lolJa inderdaad, mijn doel is uiteindelijk om er groot uit te zien. Wellicht klein beetje sixpack maar vooral massa, hoef niet perse lean te zijn
Same here, liever 15-18% sterk en groot dan 12% satestokje.Same here. Doel is sterk zijn en er ook zo uit zien. Gewoon wat buff wil niet vet worden maar hoef ook niet heel lean te zijn. Denk nu rond de 15% te staan wat goed is voor mij, als je dat % al kan inschatten dan toch lol