Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Ik zou zeggen links vollere biceps,schouders, chest waist. Ziet er wat bruter uit.

Maar hej lekker bouwen gewoon nu @rippedmeeuw , je heb een goeie cut neergezet. Nu wat kwaliteit massa
Hmmm vollere waist lijkt mij juist niet gewenst, je wilt toch een smallere waist voor de Y shape upper body. Daarnaast kan je biceps amper zien met de pose en links is zijn arm aangespannen, rechts niet. Rechts zie je meer definitie in abs en wellicht meest opvallend: links zijn wangen meer chubby dan rechts

Ik zelf vind rechts hierom beter, maar ik begrijp wel wat je bedoelt met dat links bruter eruit ziet. Maar zijn doel was om lean te worden en lean en bruut tegelijkertijd is niet zo makkelijk vooral met de spiermassa die @rippedmeeuw (en ik) heeft

CF997CC3-5730-4E1D-BB6B-8ED75DC67C51.jpeg
574D9E92-177C-4E89-8DF7-59F5FD95FC69.jpeg

Mezelf als voorbeeld gebruiken: de eerste foto vind ik dat ik er bruter uit zie, maar de tweede wel leaner (verschil vooral te zien in de obliques)

0,2 kg aan vet zie je echt niet op het vetpercentage waar jij op staat @rippedmeeuw , pas onder de 10 procent ga je zulke kleine verschillen zien en dan nog nauwelijks imo. Besides, je ziet er links oprecht beter uit maar dat kan 183737372 factoren hebben

Hmmm vollere waist lijkt mij juist niet gewenst, je wilt toch een smallere waist voor de Y shape upper body. Daarnaast kan je biceps amper zien met de pose en links is zijn arm aangespannen, rechts niet. Rechts zie je meer definitie in abs en wellicht meest opvallend: links zijn wangen meer chubby dan rechts

Ik zelf vind rechts hierom beter, maar ik begrijp wel wat je bedoelt met dat links bruter eruit ziet. Maar zijn doel was om lean te worden en lean en bruut tegelijkertijd is niet zo makkelijk vooral met de spiermassa die @rippedmeeuw (en ik) heeft
Jep rechts is zoiezo beter voor zijn doel. Komt wel goed als die nu consistent en slim gaat bouwen. Hij heeft een goeie coach dus komt wel goed.

Waar slaat dit op ik ben serieus. Kap eens met zo overdreven reageren en zoek een goede psycholoog. Of neem een vriend of vriendin wat jij lekker vind van de 2
zeker waar, die jongen zit vol angst, irritatie en frustratie, en onmacht, (zijn verleden) als tie dat niet aanpakt trekt hij alleen maar meer ellende naar zich toe. je krijgt wat je uitstraalt.

zeker waar, die jongen zit vol angst, irritatie en frustratie, en onmacht, (zijn verleden) als tie dat niet aanpakt trekt hij alleen maar meer ellende naar zich toe. je krijgt wat je uitstraalt.
Ja ik ben er wel mee klaar ik heb mijn leven op dbb redelijk gebeterd maar krijg elke keer idiote opmerkingen over me heen.

Wil best een keer samen trainen met @rippedmeeuw

Links oogt ook beter omdat je rechts gewoon een lap stof op halverwege je benen hebt hangen. Ff een wat strakkere joggingbroek doet dan ook al wonderen

Geen probleem heb goede auto's ik rijd wel waar kom je vandaan?

Een beetje kickboksen doe je ook wel toch?
Je hebt wel een beetje het hoofd van een oude bokser.

Ja inderdaad, mijn doel is uiteindelijk om er groot uit te zien. Wellicht klein beetje sixpack maar vooral massa, hoef niet perse lean te zijn
Same here. Doel is sterk zijn en er ook zo uit zien. Gewoon wat buff wil niet vet worden maar hoef ook niet heel lean te zijn. Denk nu rond de 15% te staan wat goed is voor mij, als je dat % al kan inschatten dan toch lol

Same here. Doel is sterk zijn en er ook zo uit zien. Gewoon wat buff wil niet vet worden maar hoef ook niet heel lean te zijn. Denk nu rond de 15% te staan wat goed is voor mij, als je dat % al kan inschatten dan toch lol
Same here, liever 15-18% sterk en groot dan 12% satestokje.

Terug
Naar boven