XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Ik ben van eind bulk naar eind prep -21kg, just saying…

In een bulk wat je op de weegschaal aankomt mag je echt blij zijn als 10/20% max echt spiermassa is, rest is rommel….
Met ondersteuning en normale bulk aka geen dirty bulk denk ik dat 25+% wel haalbaar moet zijn.
Maar het is niet echt schrikbarend zeg maar en als je heavy bent dan krijg je ook de standaard probleempjes, snurken, ademstops, moeite met bukken, veters strikken is een onderneming, broeken altijd te strak, dikke plofkop, je zweet overmatig om er even een paar :roflol: te noemen.
Weegt het op tegen de gains die je maakt. Ik vind van wel. En kijk naar AK dat is een prima fysiek.

50/50 wat je aankomt in een bulk spiermassa….

Denk dat mensen hier in no time mr olympia kunnen worden….
Hoeveel is de verdeling dan? Met 0.25kg bulken per week zit je op een kg de maand. Als dat volgens jou bijv, 80%/20% is dat nog niet eens 1 kg spiermassa op 4 maanden.
Als je weer gaat cutten gaat daar ook weer een deel van af. Zit je na 6-7 maanden op een winst van 700 gram? Dan kan ik wel beter gelijk stoppen :o

Tuurlijk hangt het natuurlijk wel een groot deel van je trainingservaring af en waar je nu op staat.

Hoeveel is de verdeling dan? Met 0.25kg bulken per week zit je op een kg de maand. Als dat volgens jou bijv, 80%/20% is dat nog niet eens 1 kg spiermassa op 4 maanden.
Als je weer gaat cutten gaat daar ook weer een deel van af. Zit je na 6-7 maanden op een winst van 700 gram? Dan kan ik wel beter gelijk stoppen :o

Tuurlijk hangt het natuurlijk wel een groot deel van je trainingservaring af en waar je nu op staat.
Dat zal wel ongeveer kloppen denk ik?
Als je dat doortrekt naar een jaar kom je zo’n 3kg spier aan Natty dan. Denk dat dat wel aardig klopt buiten beginners om dan

Met ondersteuning en normale bulk aka geen dirty bulk denk ik dat 25+% wel haalbaar moet zijn.
Maar het is niet echt schrikbarend zeg maar en als je heavy bent dan krijg je ook de standaard probleempjes, snurken, ademstops, moeite met bukken, veters strikken is een onderneming, broeken altijd te strak, dikke plofkop, je zweet overmatig om er even een paar :roflol: te noemen.
Weegt het op tegen de gains die je maakt. Ik vind van wel. En kijk naar AK dat is een prima fysiek.
Daar heb alleen jij last van bolle :trollface:

Sad but true, als natty na 3/4 jaar + is 1.5/2kg pj al behoorlijk realistisch indien je jou bulk/cut ook netjes aanpakt.

Let wel op 2kg is al extreem veel en GOED zichtbaar, we praten over spiermassa niet 2kg weegschaal. Veel mensen onderschatten wat “2kg” spiermassa voor iemands fysiek doet, maar dat ga je zeer zeker zien.

Als je dit positief bedoelt dan heb ik nieuws voor je. Hoe getrainder je bent hoe kleiner de winst zal zijn.
Simpel omdat je je lijf dan al tot het uiterste hebt gepushed. En er geen groei meer inzit zoals in het begin als starter.

09E061F1-A06B-4539-9B69-38F6ACB9FAF0.jpeg

Weer iets droger geworden. Binge schade valt dus mee. Nu 0.2kg per week max aankomen.

Links is na neem ik aan? Daar toon je namelijk droger ?

Gaat ook echt binnen 1 week geen groot verschil zien
Rechts sta je dichter bij de camera wat al een vertekend beeld geeft
Belichting is ook weer net iets anders

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven