ryan r
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 4.778
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 11%
Beiden duizenden en duizenden berichten, maar nog nooit ook maar 1 foto van ze voorbij zien komen...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beiden duizenden en duizenden berichten, maar nog nooit ook maar 1 foto van ze voorbij zien komen...
robots?Beiden duizenden en duizenden berichten, maar nog nooit ook maar 1 foto van ze voorbij zien komen...
Als dat een vereiste is kan het forum zowat gesloten worden.Beiden duizenden en duizenden berichten, maar nog nooit ook maar 1 foto van ze voorbij zien komen...
Jij maakt dat ruimschoots goed met 3 shoots per week. Plus steks wil je ook niet zien en mij ook niet btw 😂Beiden duizenden en duizenden berichten, maar nog nooit ook maar 1 foto van ze voorbij zien komen...
Nou ja jou missen is niet ergAls dat een vereiste is kan het forum zowat gesloten worden.
Lijkt onderhand meer op een hangplek voor bejaarden in een overdekt winkelcentrum.Krachttraining forum maar 90% doet niet aan krachttraining![]()
jij laat je tenminste nog zien. hetzij via een youtube video, of in dit topic. Ik laat mijzelf hier al maanden niet/nauwelijks zien. Eerst maar eens wat kilo's erop plakken.Jij maakt dat ruimschoots goed met 3 shoots per week. Plus steks wil je ook niet zien en mij ook niet btw 😂
Bedankt voor je welgemeende interesse.
Waarom zou hij foto's moeten posten? @Steks is er ook niet geheimzinnig over dat hij niet traint?Beiden duizenden en duizenden berichten, maar nog nooit ook maar 1 foto van ze voorbij zien komen...
Allemaal p*ssy’s gewoon je fysiek plaatsen daar draait het om tochBeiden duizenden en duizenden berichten, maar nog nooit ook maar 1 foto van ze voorbij zien komen...
"pussies"Allemaalp*ssy’sgewoon je fysiek plaatsen daar draait het om toch

Wat jong2 ectos die op een bodybuilding forum durven te klagen. Waar moet 't heen met de wereld.
Als ik foto's wil posten doe ik dat wel op Only Friends, in plaats van op het forum voor likes of op social meth om een tas te verdienen.Beiden duizenden en duizenden berichten, maar nog nooit ook maar 1 foto van ze voorbij zien komen...
En dan bij één kritiek tussen alle complimenten deze weer snel verwijderen.Allemaal p*ssy’s gewoon je fysiek plaatsen daar draait het om toch
GoeieAls ik foto's wil posten doe ik dat wel op Only Friends, in plaats van op het forum voor likes of op social meth om een tas te verdienen.
En dan bij één kritiek tussen alle complimenten deze weer snel verwijderen.