XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

IMG_20220930_120920.jpg
 
Closegrip bench, skullcrushers, dips zijn king voor triceps voor mij. Mijn armen zijn enkel triceps en geen biceps min of meer :p doe dannook wel nooit curls of dergelijke
voor mij ook 💪
 
Bekijk bijlage 568934Bekijk bijlage 568933
1.88 nu 96.3kg kuiten groter dan mn armen🤡🤷‍♂️

Begin 2020 begonnen met trainen
Bekijk bijlage 568938
Deze is 10 maanden geleden ongeveer. Wel met ondersteuning. 16 weken 375mg test only, laatste weken iets hoger. Nu 11 weken cruise waarvan nu ik de 6e cutweek in ga


2e

Ik doe op push 1 buiten de compounds:
One arm rope pushdowns
Overhead dumbell extensions
V bar pushdown

Push 2 (buiten de compounds)
Tricep cable extension (triset)
Seated overhead cable extensions.

Uiteraard compounds; flat db press/ incline db press /chest press machine/ plate loaded incline press machine/ 2 variaties cable flyes, werk met werksets en backoff sets.
Je hams lopen ver achter tov je quads als ik zo die foto's bekijk. Je adductoren zijn ook aan je aandacht ontsnapt lijkt zo.
Evengoed een prima bouwfase gehad hoor dus geen nood stop er gewoon meer tijd in.
 
Je hams lopen ver achter tov je quads als ik zo die foto's bekijk. Je adductoren zijn ook aan je aandacht ontsnapt lijkt zo.
Evengoed een prima bouwfase gehad hoor dus geen nood stop er gewoon meer tijd in.
Klopt .Ben pas sinds 10 maanden onder coaching en sindsdien train ik ook pas optimaal. We gaan er hard mee aan de slag komende bouwfase💪

Zit nog 10 kilo boven start bulk dus zeker lekker gebouwt
 
Laatst bewerkt:
Ben ik de enige die minder definitie heeft met een quad pomp? Of heb ik gewoon geen definitie💀Bekijk bijlage 569169
Dit is heel normaal , als bodybuilder train je paar dagen voor je comp ook geen benen omdat glycogeen in je poten nou niet echt voor harde lijnen zorgt :p
 
Back
Naar boven