Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Als anonieme mensen hier gaan klieren, dan vind ik dat vrij irritant. Wat als ze uberhaupt helemaal niet trainen? Of van die lelijke trollen zijn.

Maar nu laat hij een streef fysiek zien en dan kan ik dat persoonlijk al veel beter hebben ja.

Als anonieme mensen hier gaan klieren, dan vind ik dat vrij irritant. Wat als ze uberhaupt helemaal niet trainen? Of van die lelijke trollen zijn.

Maar nu laat hij een streef fysiek zien en dan kan ik dat persoonlijk al veel beter hebben ja.
Deel je uit kan je ze terug verwachten zo werkt het toch een beetje ongeacht hoe je fysiek eruit ziet?

Maart 2022:
32E4D502-8785-4C89-ACD3-892CF6429FAF.jpeg

Okt 2022;
(10 dagen na kfc)

24489AAF-D642-4A80-95AD-2AE7EEA57C7A.jpeg

Kfc 25 sept 2022;

C32DD3CA-97AE-4DC7-855D-DAB5A9282139.jpeg

Niet verkeerd bedoeld maar oogt dat je best wat massa hebt ingeleverd om echt shredded te worden. Denk je dit te kunnen verminderen in de toekomst?
Als je zo diep cut ontkom je er niet aan, maar die massa pak je snel terug in de rebound. Zo diep gaan is ook niet aan te raden tenzij je een wedstrijd doet aangezien dit offers kost mbt gezondheid/ “quality of life” en je voor jezelf de keuze maakt is dit het waard; ja of nee…

Deel deze mening wel met je :roflol:

Deel je uit kan je ze terug verwachten zo werkt het toch een beetje ongeacht hoe je fysiek eruit ziet?
Ik zeg ook 'beter hebben'. Ik heb hem niet heilig verklaard.

Wanneer iemand ergens goed in is, dan komen ze nou eenmaal met meer weg, dikwijls. Maar zeker niet met alles nee.

Ik zeg ook 'beter hebben'. Ik heb hem niet heilig verklaard.

Wanneer iemand ergens goed in is, dan komen ze nou eenmaal met meer weg, dikwijls. Maar zeker niet met alles nee.
Ik ben ook ergens goed in. Mag ik jou tot de grond afbranden?

Terug
Naar boven